miercuri, 20 martie 2013

Resemnare...


Ai apărut în tăcere
cu paşi abia şoptiţi
dar fermi
fără să-ţi pese
de indiferenţa mea
Am văzut cum s-au deschis
uşile în grabă
iar ferestrele şi-au lepădat
pline de curiozitate
storurile cernite de vreme.
Cu ultimile puteri
am încercat să te alung
dincolo de veşnicie
dar ţi-ai abandonat privirea
în ochii mei
m-ai mângâiat pe frunte
pânâ mi-au albit tâmplele...
Am simţit lacrimile inimii
refugiate sub pleoapele ofilite
Resemnată prematur
te-am invitat în inimă
tristeţe

Elena M . Alexe

8 comentarii:

marada spunea...

Prea multă tristeţe! E primavara,mai rasare si soarele...
Numai bine iti doresc!

Luminita Ciuciumis spunea...

va imbratisez cu drag>:D<

elena marin-alexe spunea...

marada
Este o perioadă mai dificilă, cu sănătatea, dar va trece şi asta cu ajutorul lui Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Mulţumiri, fată cu voce de aur!

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit la sfârşit de săptămână, scumpă doamnă. Un alt poem de suflet, un alt poem al trăirilor intense. L-am parcurs cu atenţie, de la un capăt la celălalt. Aş spune doar că şi tristeţea face parte integrantă din viaţă, dar resemnarea poate să-şi facă bagajele.Nu avem niciodată nevoie de ea.

Gândurile noastre bune pentru dumneavoastră şi pentru cei dragi...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Dacă am primi în viaţă doar ce avem nevoie...bine ar fi, dar viaţa ne rezervă multe trăiri fie că ne place fie că nu.
Mulţumesc mult, pentru că te-ai oprit aici la poarta sufletului meu. Toate gândurile bune, vi le trimit din Vrancea, cu mare drag!

April spunea...

Tristetea si bucuria, doua talere ce penduleaza neincetat pana la atingerea echilibrului.
Acum e timpul sa rasara soarele :)
Imbratisari din nord!

elena marin-alexe spunea...

April
Aşteptăm ...soarele, April, draga mea! Gânduri frumoase, de la Vrancea!