vineri, 12 septembrie 2014

BUCUREŞTI


Am respirat aerul capitalei preţ de câteva zile.
Mai întâi am descoperit Centrul vechi al Bucureştiului, care m-a încântat, purtându-mi gândurile şi amintirile spre alte vremuri...de mult apuse. În contrast cu arhitectura veche, două motoare de ultimă generaţie par rătăcite pe aici...

Cântăreţii ambulanţi te fac să te întorci în timp...




În altă zi am colindat pe Calea Victoriei şi am fost la Ateneu..

La statuia lui Carol ...se filma o scenă ...

În spatele meu Palatul regal încă îşi păstrează distincţia şi misterele...
Am lăsat o amprentă în răcoarea fântânilor de la Piaţa Universităţii, care dacă ar putea...multe ar avea de povestit.

Seara am poposit până târziu la Cărtureşti, la taifas cu Van Gogh..

Când am plecat, la închidere, Cărtureştiul ne privea cu ferestrele atinse de lumină...
Noapte bună, Bucureşti! Mulţumesc Simo!


6 comentarii:

♥ E LENA ♥ spunea...

Superbe fotografii,îmi plac tare mult draga mea,Tiză!
Vă doresc o seară frumoasă!
Vă pup cu mare drag!

Dumitru K. Negoita spunea...

Am plecat "la plimbare"-n virtual, poposind în contemporaneitatea Bucureştiului, să văd - Vrancea din Olteni, aşezând cu inteligenţă ilustratele dar, şi cum se bucură!

elena marin-alexe spunea...

♥ ELENA ♥
Îmbrăţişări, cu mare drag, tizo!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Am fost o săptămână la fiica mea şi am perindat...capitala :) Salutări din Vrancea, domnule şi mulţumiri pentru revistă.

corina spunea...

Excelente fotografii! Toate mi-au placut si clar in special cele de la Carturesti.Frumos!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mă bucură popasul şi semnul lăsat de tine, Cori!