vineri, 14 august 2015

La Fălticeni

Când revii în locurile copilăriei, timpul se opreşte în loc, ochii ţi se umezesc de amintiri dragi, inima o ia la fugă şi greu mai poţi ţine pasul cu ea...
Mi-am revăzut pastorul copilăriei şi adolescenţei mele, Orest Hapenciuc, acum în etate de 95 de ani, cu care am petrecut ore minunate.

Apoi, o zi întreagă am colindat strada copilăriei, unde am locuit până la vârsta de 26 de ani. Am imortalizat întâlnirea cu fratele meu, în faţa casei noastre, unde am admirat doar gardul făcut de tatăl nostru, restul fiind schimbat...

Am vizitat-o pe mama Senciuca, paznic la Cimitirul evreiesc...acum în etate de 94 de ani
Duminica am adus laudă Domnului în biserica unde am crescut...

La ieşire ne-am reîntâlnit cu cei mai vechi dintre prieteni şi fraţi.





 Am plecat din micul orăşel, cu amintirea străduţelor, dintre care, unele, mai păstrează patina timpului copilăriei noastre.


La plecare pot spune doar, Doamne binecuvântează Fălticeniul meu drag!

elena marin alexe

8 comentarii:

Tasha spunea...

Elena esti un om minunat cu suflet mare si cu har de la Dumnezeu de a oferi din preaplinul tau bunatate si frumusete si celor din jur.

elena marin-alexe spunea...

Tasha

Mă bucur oridecâte ori pot face asta, draga mea. MULŢUMIRI, de suflet pentru popas!

♥ E LENA ♥ spunea...

Superbe fotografii, ce locuri și
amintiri frumoase!
Vă doresc o zi plăcută,draga mea Tiză!
Cu mare drag vă îmbrățișez și mulțumesc de viiztă!

incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Duioase aduceri-aminte, cu ochii sufletului.

Dumitru K. Negoita spunea...

O înlănţuire de amintiri, dragoste şi iubire. Felicitări.

Pentru ziua dvs.: Ani mulţi cu sănătate, har, împliniri şi multe bucurii.

compadvice spunea...

Binecuvantate momente,chiar daca produc melancolie.Calde salutari de la Timisoara!

Maria spunea...

Ce frumos m-ati dus si pe mine prin Falticeni. Va felicit pentru felul cum va regasiti, cautandu-va originile...Eu n-am "iesit" din casa parinteasca si cred ca va inteleg foarte bine dorul...Toate cele bune !

elena marin-alexe spunea...

Maria
Toate cele bune şi ţie, draga mea!
Mulţumiri pentru popas.