marți, 6 decembrie 2016

Mai vino, Doamne





Mai vino, curăteste, Doamne,
Inima mea de uscăciune,
Aprinde focul sacru-n mine,
Mă scoate iarăşi din genune.

Te chem, de-aici din valea morţii,
E prea grea lupta, mă doboară,
Să-mi fii Tu sprijin şi tărie,
Nu-mi lasa sufletul să moară.

Mai vino, Isus, hai, priveste,
Căci inima-mi de dor oftează,
Mai spală-mi haina, mă-noieşte,
Să simt cum Duhul Sfânt lucrează.

Vreau să fac voia Ta, Isuse,
Dar cel rău se împotriveste,
Îmi pune bariere-n cale,
Te chem să vii, mă izbăveşte!

Deschide-mi ochii să-Ţi văd slava,
Mai dă-mi putere şi răbdare,
Să pot să-ngenunchez ispita,
Ce-n faţa mea ades apare.

Din cartea Ta cu bucurie
Să tot citesc, s- ascult de Tine,
Mai umple-mi inima de viaţă,
Ca sa-nflorească pacea-n mine.

Să nu-mi fie zadarnic mersul
Ori închinarea-n casa-Ţi sfântă,
Cu sânge sfânt mă unge Doamne
Vorbeste, roaba Ta ascultă!

Tu nu vrei aparenţe fade
În rugăciuni şi în cântare,
O hibă a creştinătăţii,
Ce printre noi ades apare.

Îmi ceri o inimă curată,
Plină de milă, modestie,
Să locuieşti doar Tu de-apururi
Aşa mă vrei cu gelozie.

Vino Isuse, căci ştii bine
Ce încercări îmi ies în cale,
Nădejdea mea este firavă,
În loc să urc, o iau la vale.

Îmi plec din nou fruntea -n ţărână
Cu tot ce am mă predau Ţie
Tu eşti în inimă tezaur,
Rămâi cu mine pe vecie.

elena marin alexe





.





4 comentarii:

geluu spunea...

"Doar voia Ta Doamne, cea sfântă, deplină
O vreau ‘n-a mea viaţă de-acuma mereu;
Să umblu, prin haru-Ţi, pe căi de lumină
Şi toată a Ta ne-ncetat să fiu eu.

Destul am căutat prin puterea mea mică
Să-mi fac idealuri şi să le ating..
S-aleg voia Ta m-am temut, mi-a fost frică
Dar vreau orice teamă acum să înving."
(autor: Paula Bîlc)

elena marin-alexe spunea...

geluu

Frumoase versuri, frumos ideal...
Mulţumiri pentru popas!

geluu spunea...

Imi face placere sa-ti citesc blogul!
Esti sensibila si inteligenta!
Seara frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

geluu
MULŢUMESC!