luni, 25 septembrie 2017

MAI LASĂ-MI DOAMNE


Mai lasă-mi, Doamne, inima să guste
în nopți de vară bucuria Ta,
Speranțe noi să-mi înflorească-n suflet,
s-adun putere, crucea a purta.

Mai lasă-mi, Doamne, frunzele pe ramuri
să cânte, sub arcușul multor seri,
Pe banca veche să adorm, sub stele,
adăpostită-n visul dulcei veri.

Mai lasă-mi, Doamne, colț de cer albastru,
să-mi scutur clipa adormită-n el,
Când lacrimi împăienjenesc privirea,
alungă-mi iute gândul cel rebel.

Mai lasă-mi, Doamne, zorii să răsară,
în dalbe dimineți să mă-nfășor,
Cuprinde-mă în Dragostea-Ți divină,
alungă întristări care mă dor...

elena marin alexe

2 comentarii:

Sandra Veneziani spunea...

Vim, te visitar e te oferecer um selinho. Espero que aceite.
"Seu Blog, atrai amigos para o coração de Deus.
Fique bem ,Fique na paz - San

elena marin-alexe spunea...

Gracias Bless! Sandra Veneziani!