sâmbătă, 10 ianuarie 2009

certitudine

Astazi ma simt nespus de bine, pentru - că  incet-incet, de undeva din interiorul meu, coplesitor ma invaluie o unda de fericire cu care ma contopesc intr-un mod pe care nu mi-l pot inca explica. Este o senzatie minunata, sa te stii iubit, iertat, protejat, ajutat la necaz, mangaiat si inca mii de sentimente care te cuprind si te infasoara iti incalzesc sufletul si iti aprind inima intr-o flacara care n-ai vrea sa se stinga niciodata si in clipa cand ai certitudinea Dragostei Lui nu poti sa taci, nu vrei sa taci, ci asa cum fac eu acum ,spui tuturor ca esti fericit, ca esti iubit,ca il vrei doar pe El in viata ta.
Si asta iti este deajuns pentru ziua de maine.....!

4 comentarii:

vyky spunea...

Isus Cristos este acelasi :-ieri azi si in veci de veci.
- certitudine in dragostea sfanta,
- implinire in relatia de familie,
- biruinta in viata cotidiana;
-ai putea concluziona azi toate acestea privind retrospectiv?
-iti doresc sa fie o analiza multumitoare catre Domnul,
-stiut fiind faptul ca :
-cele rele sa se spele ,iar cele bune sa se adune!
- nu uita Elena!
-Domnul Dumnezeu ti- a dat un har deosebit ,sa-L proslavesti doar pe El,
-fie viata ta in asteptarea Lui!
Maranata-

elena marin-alexe spunea...

vyky -
M-a mirat calatoria ta spre inceputurile blogului meu, dar m-a si bucurat.
Intentia mea a fost sa fac un blog "strict crestin" dar cu siguranta nu as fi reusit mare lucru, deoarece nu as fi avut impact catre "lume"acolo unde doream sa ajunga mesajul meu despre dragostea LUI. Si atunci la sfatul unui pastor iubit sufletului meu, am hotarat ca, continutul blogului meu sa fie variat, tocmai pentru a atrage spre el oameni necunoscatori de Dumnezeu care printre diverse postari sa descopere ADEVARUL, MIEZUL care este "Jertfa lui Hristos".Te-as sfatui sa preiei modelul meu, deoarece ai multe de spus si de daruit celor ce zac in intuneric. Cu ajutorul lui Dumnezeu putem conlucra la mantuirea oamenilor.
Multumesc pentru tot ce faci si ce vei face in continuare.Binecuvantare si pace de la Vrancea!

vyky spunea...

multumesc mult Elena,...si pentru felul in care prezint cuvantul Domnului ma rezum la a scrie:
- avem felurite daruri dar calauziti de acelas Duh si tot ce imi va darui Domnul nu voi ascunde, fie pentru mantuitii Domnului ,fie pentru cei pierduti in pacat si faradelege...
Cei ce vă temeţi de Domnul, încredeţi-vă în Domnul! El este ajutorul şi scutul lor.
Domnul Şi-aduce aminte de noi: El va binecuvînta, va binecuvînta casa lui Israel, va binecuvînta casa lui Aaron,va binecuvînta pe cei ce se tem de Domnul, pe cei mici şi pe cei mari.Domnul să vă înmulţească tot mai mult, pe voi şi pe copiii voştri!Fiţi binecuvîntaţi de Domnul, care a făcut cerurile şi pămîntul-

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Asa este.Si iti multumesc !