vineri, 30 ianuarie 2009

Cosuletul cu mere de aur...

Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi,zice Domnul, ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde.
Voi Ma veti chema *si veti pleca;Ma veti ruga, si va voi asculta.
Ma veti cauta,si Ma veti gasi,daca Ma veti cauta cu toata inima.

Ieremia 29:11, 12, 13.


Fiindca *atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,ca a dat pe singurul Lui Fiu,pentru-ca oricine crede in El, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.

Ioan 3: 16.


Pentru-ca zici:Domnul este locul meu de adapost*!
si faci din Cel Prea Inalt turnul**tau de scapare,
......................................................................................................
,,Fiindca Ma iubeste- zice Domnul- de aceia il voi izbavi;
il voi ocroti, caci cunoaste*Numele Meu.

Psalm.91:9,14.


Unii* se bizuiesc pe carale lor, altii pe caii lor; dar noi** ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru.
Ei se indoaie si cad; dar noi ne ridicam si ramanem in picioare.

Psalm. 20 :7,8.


Ca sa stii ca Eu sunt Domnul si ca cei ce nadajduiesc in Mine nu vor fi dati de rusine.

Isaia 49: 23.


De aceia, pentru-ca ai pret in ochii Mei, pentru-ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta.
Nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine.

Isaia 43:4, 5

Eu raman*credincios legamantului pe care l-am facut cu voi, cand ati iesit din Egipt si Duhul Meu**este in mijlocul vostru; nu va temeti!
Hagai 2:5.

Ferice de cel cu faradelegea iertata*si de cel cu pacatul acoperit
Psalm. 32:1.

,,Veniti totus sa* ne judecam, zice Domnul. De vor fi pacatele voastre cum e carmazul, se vor face**albe ca zapada; de vor fi rosii ca purpura, se vor face ca lana.
Isaia 1:18.

Ferice *de cei ce isi spala hainele, ca sa aiba drept la**pomul vietii, si sa intre pe porti in cetate!
Apoc.22:14.

Ingerul *Domnului tabaraste** in jurul celor ce se tem de El, si-i scapa din primejdie.
Gustati si vedeti ce bun este Domnul!
Ferice** de omul care se increde in El!
Psalm. 34:7,8.

Arunca-ti painea pe* ape, si** dupa multa vreme o vei gasi iarasi.
Eclesiastul 11:1.

Increde-te *in Domnul din toata inima ta,
si nu** te bizui pe intelepciunea ta!
Recunoaste-L * in toate caile tale,si El iti va netezi cararile.
Nu te socoti singur* intelept; teme-te**de Domnul si abate-te de la rau.
Prov.3: 5, 6, 7.

,,Adevarat iti spun ca astazi vei fi cu Mine in rai,,
Luca 23:43.

Pentru-ca* Fiul omului a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut**!
Luca 19: 10.

va urma.....






2 comentarii:

lidy spunea...

Intr-adevar... ! Cosuletul acesta are valoarea mai mare chiar decat aurul! Mai asteptam sa culegi mere si sa le pui in cos ...:D

elena marin-alexe spunea...

lidy --
Cuvantul lui Dumnezeu e aur curat.