marți, 24 martie 2009

Refugiu


Refugiu, scapare, loc de adapost, e intotdeauna locul spre care alergam, uneori doar cu gandul infiripat in nemiloasele clipe de tensiune, cu care nu de putine ori ne confruntam pe parcursul vietii.
Ne place sau nu, trebuie sa recunoastem, ca nu intotdeauna avem multumirea ca am ales locul ideal pentru refugiu, atunci cand simtim pericolul, care se apropie transant uneori.
Cand ma simt confuza, imi este tare greu sa ma decid incotro sa apuc, mai ales atunci cand gandurile si sentimentele devin din ce in ce mai contradictorii si inima mea este contopita intr-o lupta chinuitoare cu propriul eu. Incerc atunci sa ma desprind de 'mine' si sa scotocesc adanc in odaita intima a fiintei mele, cea pe care nu o percep pe moment....si vai cate lucruri, cate ganduri, cate sentimente aproape necunoscute mie, ma invadeaza brusc si ma fac sa nu ma mai recunosc. Ma vad clar ca intr-o oglinda, realizez repede ca ma aflu intr-un mare impas si incep sa caut rezolvarea cea mai rapida cu putinta.
Ce bine ar fi gandesc , daca as avea la indemana un burete umed.....sa sterg repede, tot ce am gasit si nu-mi place sa ma reprezinte ca persoana publica, ca mama, ca sotie, ca sora, ca prieten, ca vecin, ca om pana la urma. In adancul fiintei mele, ma vreau invingatoare cu mine in primul rand, dar e o lupta grea, foarte grea, cea mai grea si oricat m-as stradui, nu gasesc sprijin si refugiu perfect, sa pot depasi in timp util toate temerile, toate nemultumirile, toate impuritatile si toate durerile, indeosebi cele nespuse. Am cautat adapost, sfaturi mangaiere, intelegere, dar am gasit doar o timida consolare de moment si eu vreau ceva mai mult, mai absolut,sa zic asa.
Exista insa un loc de refugiu, la care cu siguranta orice om traitor pe pamant ar trebui sa alerge, mai inainte de a-si epuiza incercarile puerile. Exista Cineva, care este refugiul perfect pentru orice situatie , oricat de dificila ar fi si eu pot sa va spun sincer ca acest Cineva, este SINGURUL REFUGIU permanent si puteti ajunge la el de oriunde v-ati afla , chiar si de pe cruce ca talharul, caruia Iisus i-a spus : adevarat iti spun ca astazi vei fi cu mine in rai.
Isaia, marele prooroc a spus: Totus El suferintele noastre Le-a purtat si durerile noastre Le-a luat asupra Lui si eu cred ca doar buretele umezit cu sangale Lui ce s-a scurs pe cruce, poate aduce puritate, mangaiere, iertare, bucurie , pace si Refugiu Absolut.

2 comentarii:

my treasure spunea...

Ai mare dreptate, Elena!!Eu cred ca toate presiunile ce le simtim sunt din partea vrasmasului. Cind apasarea vine e prea greu si sti ce ma gindeam? Daca un om care in ochii nostri pare sa aiba o influenta mai mare in viata noastra (ma refer in bine) sau in societate si ne bazam pe puterile lui, cu-atit mai mult pe bratul D-lui!!! Nu? Eliberarea vreau sa o simt !!!

elena marin-alexe spunea...

Iti poti imagina ce eliberare a simtit talharul cand ISUS i-a declarat: adevarat iti spun ca astazi vei fi cu mine in rai? Ce mangaiere odata cu certitudinea ca este iertat!