miercuri, 25 decembrie 2013

Vestea bună


16 comentarii:

*ELENA* spunea...

Frumusețea iernii cu dulcele ecou
al colindelor și cu imaginea celor
dragi în suflet să vă aducă,
împlinie,sănătate,iubire și
multă fericire!
Crăciun fericit vă doresc
scumpa mea Tiză!
Sărbători fericite!

Maria spunea...

Toate gandurile mele bune si urari de sanatate si impliniri ! Sa aveti un CRACIUN linistit alaturi de cei dragi !

Speranta spunea...

"Multumiri fie aduse lui Dumnezeu pentru darul Lui nespus de mare!"

Craciun fericit! Impreuna cu toti cei dragi.
Domnul sa va binecuvinteze cu bucuria Prezentei Sale la acest sfarsit de an si-n anul care vine!
Cu calda dragoste din EL.

corina spunea...

Draga Elena, sa petreceti sarbatoarea Nasteri Domnului in pace si bucurie!!!
Te imbratisez cu mare drag!!!

nakudo spunea...

Doamne,stiti ca eu nu citisem postarea cand v-am trimis mesaj cu versetul din Isaia?!am simtit si gandit la fel...Putere si drum inainte spre tinta sa avem prin El.toata dragostea mea si a lui Vladimir pleaca spre dumneavoastra si toata familia.Fiti binecuvantati!tot sant in soc...ha-ha ..ca e posibil sa gandim in acelasi timp..pupaturi maxime

Andrei Răduţu spunea...

Sarbatori fericite si toate cele bune doamna Elena !

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Toate gândurile şi urările bune pentru Noul an, draga mea Tiză! Dumnezeu să te binecuvânteze!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Dumnezeu să te binecuvânteze! LA MULŢI ANI, Maria, dragă!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Să-ţi înflorească Speranţa şi în Noul An, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Pace şi bucurie în Anul ce vine, cu binecuvântare, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Multe binecuvântări şi sănătate în anul ce vine, de la Dumnezeul luminilor, ţie şi celor ce-ţi sunt dragi, Stefy, fata mea verde...

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Dumnezeu să-ţi binecuvânteze viaţa şi în anul ce bate la uşă. Nu uita că eşti iubit!

Bucuresti servicii spunea...

Un an nou plin de bucurii1!!!!

Ana Maria spunea...

La multi ani! Toate cele bune in anul ce vine!

elena marin-alexe spunea...

Bucuresti servicii
MULŢUMESC, LA FEL!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
LA MULŢI ANI, Ana dragă şi tot ce îţi doreşti!