miercuri, 29 ianuarie 2014

USCÂND O LACRIMĂ

 

Am fost invitată să colaborez la o revista buzoiană - USCÂND O LACRIMĂ. Deja mi-a apărut într-un numar o poezie alături de două lucrari personale  în ulei.

Pe scriitorul buzoian l-am cunoscut acum câţiva ani, în virtual, prin blogurile noastre din blogspot, respectiv, Moraluitate şi Hai la plimbare. Plin de amabilitate mi-a trimis două cărti scrise de domnia sa. Prin intermediul lor şi a blogului său am descoperit un patriot, om deosebit, cu un caracter frumos, doritor de a duce mai departe adevarurile  şi poveştile oamenilor adevăraţi care şi-au pus amprenta pe ţinutul Buzăului şi implicit pe inima locuitorilor de aici.

Această postare este un gest de mulţumire pentru Prietenie şi Încredere, d-le Dumitru Negoiescu http://moraluitate.blogspot.ro/ 

Dumnezeu să vă binecuvânteze!



Elena M. Alexe





5 comentarii:

Dumitru K. Negoita spunea...

De vreo 6 ani prezent pe virtual, am inteles ca multi doresc altceva, asa, la nivelul formelor de relief ale tarii, asa, frumos ca Romania! Personal m-am gandit sa pot face ceva si, am inventat blogul Moral(u)itate, unii au dat cu bolovani, altii, nu numai ca au aderat au si comentat sustinand. ExempluL cel mai fidel, graitor si trainic fiind "Hai la plimbare", exemplu mereu viu. Dupa ani, am cautat sa aduc in prim plan valori romanesti, altele decat cele cunoscute, care au contribuit din plin la lupta pentru neam, tara, lege. Multe dintre acestea le-am amintit prin cartile mele dar mi s-a parut prea putin. Le-am trecut prin Dictionare, antologii dar, mi s-a parut prea putin! Atunci am hotarat sa mai infaptuesc ceva, sa mai adun oameni cu astfel de preocupari: fie prieteni cu literatura, pictura, istoria, traditii ori si mai mult, prieteni cu moralitatea. Dvs. doamna Elena, pe langa prietenia cu moralitatea, sunteti prietena cu ilustratele, talentata in pictura, talentata in literatura, iubiti oamenii, iubiti Romania si-l iubiti pe Dumnezeu. Si atunci, cum era sa nu va cer o colaborare? Pentru mine inseamna un pas inainte si "Uscand o lacrima" sa va am printre colaboratori. De aceea am si indraznit sa va cer ajutorul in astfel de colaborare. Pentru astfel de motiv, numarul care va urma al viitoarei reviste, are in prim plan - articolul dvs. si, ce mult mi-as dori sa mai intalnesc un om precum dvs., cu adevarat: Prieten cu moralitatea!
PS Scuzati-mi lipsa diacriticelor.

Costea spunea...

Felicitări! Este un pas înainte. :)

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Cuvintele dv. m-au emoţionat profund. Pentru mulţi oameni sunteţi un exemplu de trăire de spiritualitate, molaritate, străduinţă..şi lista poate continua. Mă bucur că Dumnezeu mi-a dat şansa să vă cunosc, chiar dacă numai pe net, deocamdată.
Cu preţuire.

elena marin-alexe spunea...

Costea
Da, este un pas înainte dar cred că este în principal rodul unei prietenii cu un om de valoare.
Mulţumesc, Costea!

corina spunea...

Frumos!!!