duminică, 6 decembrie 2015

Dau la schimb



Inc-o iarnă se culcă pe inima mea
Îmbrâncită de vânt, cotropită de nea,
Mă voi vinde pe-o creangă de brad încă-un an
Sau cu drag voi petrece în alb diafan?

Mă voi vinde, ori nu, sigur voi cumpăra
Inc-un strop de speranţă şi-o rază de stea,
Dau la schimb, de găsesc, timpul ce l-am pierdut,
Pe un bob de iubire ce abia s-a născut...

Dacă vreţi vă mai dau un pocal cu tristeţi
Jumătate sorbit printre reci dimineţi...
Oare cine-mi va da bucurie-napoi,
Sau aveţi prea puţină stocată în voi?

Dau la schimb îndrăzneala şi nu mă opresc,
Nu mai vreau efemerul  şi chiar mă gândesc
Să pot să aprind candelabrul din mine,
Lumina să port, să urc zări senine.


8 comentarii:

Maria spunea...

Va doresc sa primiti la schimb multa iubire si multa sanatate, in preajma celor dragi si mai ales in preajma Sarbatorilor minunate de iarna ! Toate gandurile bune ! SARBATORI FERICITE !

C.L.M. spunea...

Ce de zapadaaa :D ce cuvinte frumoase! :D Sarbatori fericite!

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Dau la schimb, dar oare vei gasi?
Timpul pierdut...!
Doamne cat timp am irosit in zadar...
Il vreau inapoi, putea-voi oare sa-L primesc?
Te imbratisez cu drag.

elena marin-alexe spunea...

Maria
La fel îţi doresc şi eu, Maria! Multe bucurii să te însoţească în sărbătorile ce vin.Cu preţuire.

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Sărbători cu multe bucurii, scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Monna Albu (Novacescu)
Adeseori mă doare sufletul, dragă Monna...Eu sunt marele risipitor....Cât despre timp,poate doar EL care este atemporal mi-l poate reda....cândva, undeva...
Îmbrăţişez sufletul tău cu iubire din IUBIRE!

Tasha spunea...

Sanatate si sa auzim numai de bine!Sarbatori cu fericire!

elena marin-alexe spunea...

Tasha

Aşa să dea Domnul, draga mea!