miercuri, 30 decembrie 2015

URARE



-Aho, Aho, Prieteni, fraţi
Azi cu toţi vă adunaţi
Cuvântu-mi să-l ascultaţi
Mai departe să-l purtaţi.
Acuşi Anul Nou se-arată,
Sărbătoare-n lumea toată,
Să dea Domnu-n România
Să răsară şi să crească
Dragostea, prietenia.
Să-mplinim ce-a spus Scriptura,
Dintre noi să piară ura,
Să-nflorească doar Iubirea
Între fraţi, între surori
Şi în loc de vorbe rele,
Să ne-ntâmpinăm cu flori.
Pe părinţi să-i respectăm,
Cât putem să-i ajutăm
Hai să ne-ndemnăm la bine,
Eu pe tine, tu pe mine.
Pe copii să-i creştem bine,
Cu învăţături creştine,
Să-L iubim pe Dumnezeu
Şi pe Hristos Fiul Său!
Să-nvăţăm ce e răbdarea,
Cinstea, mila, bunătatea,
Dărnicia şi dreptatea.
Vă doresc, la toţi, să fiţi
Împliniţi şi fericiti,
Cât va voi Dumnezeu,
Ocrotiţi de orice rău.

La anul şi LA MULŢI ANI!

elena marin alexe

12 comentarii:

Violeta Sandor spunea...

Multumim frumos de urare si mie nu-mi ramane de spus decat un AMIN din toata inima!

Tasha spunea...

Un an mai bun, un an plin de binecuvantare, un an in care sa ai parte de tot ce ti-ai dorit pana acum si nu a fost sa fie!te imbratisez cu drag si-ti spun - La multi ani!

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Minunate ganduri, frumoase dorinte!
Dumnezeu sa readuca in Romania dragostea, pacea si unitatea.
Multi ani cu Domnul binecuvantati sa ai, draga mea Elena!

elena marin-alexe spunea...

Violeta Sandor
Fii binecunântată, draga mea, LA MULŢI ANI!

elena marin-alexe spunea...

Tasha
MULŢUMESC PENTRU URARE, DRAGA MEA! LA FEL...

elena marin-alexe spunea...

Monna Albu (Novacescu)
Toară binecuvântarea Domnului peste tine.Amin.

Maria spunea...

Fie ca anul 2016 sa va indeplineasca din dorinte, sa fiti sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi. LA MULTI ANI !

INCERTITUDINI spunea...

La mulți ani, mereu frumoși!

elena marin-alexe spunea...

Maria
ASEMENEA ÎŢI DORESC ŞI EU, DRAGĂ MARIA! An cu ploi de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

INCERTITUDINI
Mulţumesc din suflet. Cu mare drag!

Loredana spunea...

Deosebita uratura!
La multi ani!
Un an bun si creativ iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Loredana

MULŢUMESC! Să-ţi fie anul plin de bucuruu!