sâmbătă, 15 octombrie 2011

Oricum...

Oamenii îţi pot suspecta bunătatea, gândind că ai intenţii ascunse.
Fii bun, oricum.


Oamenii sunt adesea egoişti şi neiertători
Iartă-i, oricum.

 

Când reuşeşti ceva , poţi câştiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi.
Bucură-te de reuşita, oricum.

 
Dacă eşti cinstit şi sincer, oamenii te vor înşela.
Fii cinstit şi sincer, oricum.

 
Dacă eşti fericit, oamenii te vor invidia.
Fii fericit, oricum.


Dacă le vei face bine, ei îţi vor răsplăti cu rău.
Fă bine, oricum.
 

Dacă le vei spune adevărul, vei deveni duşmanul lor.
Spune-l, oricum.
 
La urma urmei, tot ce faci, este între tine şi Dumnezeu.
N-a fost niciodată între tine şi ei, oricum.


sursa internet- prelucrata- elena marin alexe

12 comentarii:

Anikó spunea...

Da,e adevarat tot ce e in poezie.Dumnezeul sa ne ajute ca sa trim pe placul Lui!
Domnul sa te binecuvinteze draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Pace si bucurie sa fie in Valea lui Mihai! Imbratisari sfinte draga mea!

Ionel Mesaroş spunea...

Mulţumesc pentru sfaturi!Această postare constituie o adevărată învăţătură!
Întâmplător sau nu,toate mi se potivesc în acest moment ca o mănuşă.Le puteaţi intitula şi "Învăţături pentru prietenii mei din mediul online".Ştiţi dumneavoastră de ce!
Încă o dată,vă mulţumesc!
Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai plăcut!
Salutări din Satu Mare!

geaninalisandru spunea...

Sincer, ca de fiecare dată, mi s-a făcut pielea de găină citind postarea ta. Nu pot spune, mă opresc aici, îmi plac aceste rânduri, este complicat de ales. Iau toate aceste rânduri şi le aşez lângă sufletul meu, îmi vor fi prieteni de nădejde permanent.

Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

Sara spunea...

Frumoase sfaturi, bune de citit în fiecare zi și de urmat! Mulțumesc! O seară cu mult senin în suflet! :) Îmbrățișări magice! :)

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune la sfârşit de săptămână, scumpă doamnă. Să învăţăm, în fiecare zi, să fim mai buni. Şi să nu ne fie teamă de dialogul cu noi înşine...

Vă îmbrăţişăm cu mare drag!

marada spunea...

Impresionant!
Sfaturi care ar trebui sa ne ramana intiparite in minte si pe care ar trebui sa le urmam.
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mai bine le intitulez asa:Invataturi pentru prietenii mei si pentru mine:)
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Sunt doar picaturi de intelepciune divina.El este inteleptul lumii!
Te iubesc si te iubesc Geanina!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Iti returnez imbratisarile scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Da, dialogul cu mine insami uneori devine dificil, dar necesar.
Imbratisari pentru voi prietenii sufletului meu, dragilor!

elena marin-alexe spunea...

marada
E benefic sa le urmam.Imbratisaride suflet Marada!