vineri, 21 octombrie 2011

Unic în lume

Îmi şovăie pasul în drumul spre casă
Şi simt că mă clatin, dar El nu mă lasă.

De cad, mă ridică, mă ţine de mână,
Când ploaia ce curge, cu vântul se-ngână.

Prin vuietul mării, ce ades mă-ngrozeşte,
Mă ţine de mână, Cel ce mă iubeşte.

Cărările mele Îi sunt cunoscute
Şi glasul ce-n taină se pleacă s-asculte.

Când sunt întristată, iar drumul prea greu
pe umeri mă poartă, s-ating curcubeu.

Cu drag mângâiere aşează pe suflet 
Si drum de lumină-mi, presară pe umblet.

Mă ştie pe nume şi grija mi-o poartă,
E unic în lume, cerescul meu Tată!

elena marin alexe - oct 2011

18 comentarii:

Ionel Mesaroş spunea...

Superb!Superb!Superb!
Vă mulţumesc pentru acest dar de suflet!
Vă doresc o zi frumoasă!
Salutări din Satu Mare!

Lisandru Cristian spunea...

"De cad, mă ridică, mă ţine de mână,

Când ploaia ce curge cu vântul se-ngână.



Prin vuietul mării ce ades mă-ngrozeşte,

Mă ţine de mână, Cel ce mă iubeşte."

Un accent firesc pe aceste versuri şi gândurile noastre bune, la final de săptămână, scumpă doamnă! Toate cele bune, alături de cei dragi!

Anikó spunea...

Da, unicul in lume e Domnul nostru,cine ne poarta de grija,caci ne tine de mina tot timpul.
Slavit sa fie numele lui.
Fii binecuvintata,draga Elena.

Ana Maria spunea...

Week-end placut!

maranata spunea...

azi e ziua împlinirii, să ne bucurăm și să ne veselim cu CEL ce a murit și a ÎNVIAT ptr. noi,
eliberăndu-ne de frică și temeri personale,
de egoim și egocentrism, de îngâmfare și orgoliu, de tot ce este rău și necurat în ființa noastră,
căci CREDINCIOS e CEL ce a făcut legământul…

iri spunea...

Un sfarsit de saptamana binecuvantata,Elena draga!

miki spunea...

"Imi sovaie pasul in drumul spre casa
Si simt ca ma clatin , dar el nu ma lasa"
Superba poezie!Sublime si adevarate versuri!
Multumesc doamna draga !

geaninalisandru spunea...

Frumuseţea sufletului tău înfloreşte printre versuri. Se simte energia pozitivă pe care o transmiţi cu generozitate cititorului. Îţi mulţumesc şi mă înclin, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc pentru prietenie! Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Sa aveti clipe nemuritoare draga Cristian!Va doresc ploi de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc draga mea.Returnez binecuvantarile cu...varf!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Imbratisari sincere Ana draga!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Vesnic sa fie laudat caci merita!Salutari si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

iri
Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

miki
Ma bucur de trecerea ta printre versurile mele Miki! Numai bine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Cu toata dragostea si pretuirea te imbratisez draga mea draga!

Rodica Botan spunea...

Elena, matusa mea Martha din Aiud, este indragostita de poeziile tale. Am vazut ca ai scos cel putin un volum. As vrea sa-i fac cadou acel volum de poezii. Spune-mi te rog cum pot sa-l cumpar ca sa fie trimis direct la ea. Sper sa gasim o solutie...
A vrut sa si lase un comment dar cum este trecuta de 70 de ani si nu stie decit ruta obisnuita nu a inteles ca trebuie sa copieze acel cuvint ca sa poata sa mearga mesajul... Te imbratisez...

elena marin-alexe spunea...

Rodica
Poti sa-mi trimeti adresa matusii tale si il voi trimete eu cu mare drag.
Mii de binecuvantari scumpa mea!