vineri, 7 octombrie 2011

Sfat de taină


Dacă e vineri, "Hai la plimbare" la braţ cu poezia!

S-au adunat la sfat:
norii cărunţi
cu razele sclipitoare,
şipotul ploilor reci
cu strugurii legănaţi
în îmbrăţişarea aracilor,
adierea vântului
cu mireasma florilor,
verdele trist al ierbii
cu foşnetul porumbului auriu,
ramurile legănând mere rotofeie
cu trilul înaripatelor,
ascunse printre frunze gureşe.
Pare a fi
o dimineaţă de taină,
neînţeleasă de om.

De printre zări,
ochiul divin odihneşte
pe spuma norilor,
în stare de veghe.

Păşind tiptil
prin iarba trudită,
se apropie alaiul toamnei
în valea plângerii noastre...
E aşteptată
o ultimă şoaptă,
prin uşa cămărilor de sus,
deschise în nuanţă
galben- arămie.

22 de comentarii:

tasha spunea...

Elena, avem nevoie de un suflet romantic ca al tau la Radio Prodiaspora, cauta-ne si incearca sa ne contactezi,mai ales ca spuneai ca ti-ar place sa faci radio...doresc ca toamna aceasta sa-ti aduca toate implinirile visate!

corina spunea...

O poezie frumoasa.
Cantecul naturii un cantec pe care nu ne prea sinchisim sa-l ascultam...
Nu mai observam divinitatea...toate sunt obisnuite..., e ceva normal zic unii.
O zi de Vineri minunata!

maranata spunea...

Pare a fi
o dimineaţă de taină,
neînţeleasă de om.
Seara, dimineaţa, şi la amiază, oftez şi gem, şi El va auzi glasul meu.
Vegheaţi dar, pentru că nu ştiţi când va veni stăpânul casei: sau seara, sau la miezul nopţii, sau la cântarea cocoşilor, sau dimineaţa.

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune la final de săptămănă, cumpă doamnă, cu dorinţă netulburată şi nestăvilită de poezie bună. Am citit cu mare plăcere fiecare vers şi vă trimitem raze de soare din Bucureşti... Numai bine în toate, alături de cei dragi!

"De printre zări,
ochiul divin odihneşte
pe spuma norilor,
în stare de veghe."

Aris spunea...

Cum sa nu citesc, cu toate ca poemul imi era cunoscut? Cum sa nu mai fur o clipa de frumos din gandurile tale?
Aici sunt! Incet, incet se face liniste si ne asezam la povesti.
Cu drag...

geaninalisandru spunea...

Verde trist într-o armonie desăvârşită a versului tău, draga mea dragă.

Toate elementele anotimpului prezent astăzi în viaţa noastră şi-au dat mâna într-un poem scris cu sensibilitate de omul frumos, Elena.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Versurile tale Elena...ma fac sa ma gandesc si mai profund la fiecare clipa care trece pe langa noi si deseori o lasam sa treaca cu prea mare usuratate...facand...sau nefacand nimic....
Te imbratisez,draga mea.

iri spunea...

Impresionant!
Un sfarsit de saptamana binecuvantata!

Rappa_ru' spunea...

Frumoase imaginile din aceste versuri ! O seara minunata doamna Elena !

Ionel Mesaroş spunea...

O poezie superbă,cu un conţinut în ton cu zilele acestea!Felicitări!
Vă doresc un sfârşit de săptămână plin de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Draga mea as accepta cu mare placere, dar momentan sunt prinsa in diverse proiecte) am o comanda, versuri pentru muzica si o piesa de teatru. Dar pe viitor nu ma pronunt...s-ar putea:)

elena marin-alexe spunea...

corina
Uneori ochiul omului este prins de mirajul lumii si pierde contactul cu divinul...
O zi binecuvantata Cori draga!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Ma bucura mult trecerea ta pe aici.Ma simt incurajata.Maranata!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Sa ramana si peste sufletele voastre "ochiul LUI" ASTA VA DORESC AZI SI MEREU.
Imbratisari cu sufletul dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multam draga mea.Te simt aici langa inima mea!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Geanina draga, pe mine toamna ma induioseaza pana la lacrimi...
O duminica fierbinte in suflete va doresc trandafirule galben!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Uneori nici n-o sesizam...alteori ignoram, deh, oameni suntem. El sa aiba mila de noi!
Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

iri
Multumesc pentru tot.Inca mai am nevoie de sustinerea voastra...Este a 13-a zi...

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Multumiri de suflet Andrei! Gandurile mele bune si succese sa ai.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ma bucur de fiecare vizita pe care mi-o faci. Salutari intregii familii!

kis spunea...

imi era dor de versuri linistitoare semnate de
d-stra!
cu adanca consideratie!

elena marin-alexe spunea...

kis
Ce ma bucur ca ai revenit! Chiar asta noapte, la sfat de taina cu Domnul, il intrebam ce o fi cu tine prietene si frate.:)