marți, 25 octombrie 2011

La Multi Ani Majestate!

  • Coroana Regală nu este un simbol al trecutului, ci o reprezentare unică a independenţei. Coroana este o reprezentare a statului în continuitatea lui istorică.
  •  Lumea de mâine nu poate exista fără morală, fără credinţă şi fără memorie.. România a mers mai departe prin idealurile marilor oameni ai istoriei noastre, servite responsabil şi generos.
  • Am servit naţiunea română de-a lungul unei vieţi lungi şi pline de evenimente, multe nefericite. După 84 de ani de când am devenit rege pot spune că cele mai importante lucruri de dobândit după libertate şi democraţie sunt şi demnitatea. Democraţia trebuie să îmbogăţească arta cârmuirii, nu să o sărăcească.
  • Jurământul meu a fost făcut şi continuă să fie valabil pentru toţi românii. Ei sunt toţi parte a naţiunii noastre şi aşa vor rămâne totdeauna
  • Stă doar în puterea nostră să facem ţara statornică, prosperă şi admirată în lume. Nu văd România de astăzi ca pe o moşternire de la părinţi, ci ca pe o ţară luată cu împrumut de la copiii noştri.

    Am spicuit câteva fraze din discursul regelui Mihai de astazi, din Parlamentul României. Mă alărur celor care îi urează din suflet, multă sănătate şi zic, Dumnezeu să-l binecuvânteze pe majestatea Sa.

12 comentarii:

Ana Maria spunea...

Vive le Roi!

Lisandru Cristian spunea...

Ne alăturăm şi noi şi spunem un LA MULŢI ANI călduros!
Gândurile noastre bune, scumpă doamnă!

José Ramón spunea...

Interesant această intrare Salutul José Ramón
de la

Textul rezumatului şi reflecţie.

Cristake spunea...

"Traiasca Regele
In pace si onor!!!"

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
ASA SA FIE!
Ganduri bune de la Vrancea draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc.Va imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias Ramon!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Sa dea Dumnezeu, ieseanule!

Ionel Mesaroş spunea...

Mă alătur şi eu celor care îi urează regelui" LA MULŢI ANI !",având convingerea că monarhia poate fi şi azi o soluţie pentru România.
Vă doresc o zi frumoasă!

teonegura spunea...

Sa ne traiasca regele, intru multi ani, in pace si onor!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Da, ai dreptate.Este cred unica solutie pentru recuperarea demnitatii noastre.
Sa auzim de bine!

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Sa dea Domnul!