luni, 24 septembrie 2012

KHASAWNEH OMAR, stomatolog Focşani

Acum câteva zile, căutam un dentist să-mi rezolve durerea teribilă de după extracţie.Am luat la rând cabinetele cu numele cele mai sonore din Focsani.Dar doar unul lucra şi sâmbăta.Cum era foarte ocupat cu o extracţie ce dura de trei ore..., după spusele tatălui fetei , care aştepta în hol şi cum auzeam tot ce se întâmpla în cabinet, plus preţurile afişate care m-au speriat de a-binelea, am plecat repede şi am mers la Policlinica stomatologică la urgenţe, din Focşani , sperând să găsesc un medic care să mă ajute.
Am mers cu o teamă în suflet, ce nu are rost să v-o descriu, deoarece sunt sigură că mulţi dintre voi aţi simţit-o cândva vis a vis de dentist. Aici am dat peste un doctor tânăr, cu un chip frumos, zâmbitor,care după accent cred că este de origine turcă, dar nu sunt sigură. I-am spus oful meu şi după ce m-a ascultat cu atenţie, mi-a explicat cu voce domoală şi cu blândeţe că trebuie să scap de fobie, ca se poate face meserie şi fără dureri  teribile.Încet încet m-a convins ca mai întâi trebuie să fac radiografie la locul extracţiei.Am făcut şi apoi  la fel de blând mi-a explicat ca trebuie să-mi cureţe tartrul de pe dinţi. Cu o mică anestezie cu spray, cu răbdare şi profesionalism s-a ocupat de dinţii mei.
În tot acest timp soţia sa, o tânără şi frumoasă româncă, originară din Vrancea, mă încuraja cu blândeţe, ca pe un copil.Ce pot să spun, decât că pentru prima oară în viaţă, scaunul de la dentist nu mi-a mai provocat fiori , ci din contră dialogul cu cei doi soţi, m-a făcut să mă simt confortabil, datorită profesionalismului lor, dar şi OMENIEI de care au dat dovadă soţii Cătălina şi Omar Khasawneh.
Azi am trecut pe la cabinet, să le fac o fotografie ca să-i cunoască şi alţi eventuali pacienţi, speriaţi de stomatolog.
Dl.Doctor  Khasawneh.Omar, poate fi găsit la cabinetul  de urgenţe nr 5 din Policlinica stomatologică, Focşani str.Vămii nr.3.Apelaţi la el cu încredere.Nu veţi fi dezamăgiti.

MULŢUMESC, DOCTORE!
Dumnezeu să te binecuvânteze!

elena marin alexe-Sept.2012

12 comentarii:

Octavia spunea...

ooo..de-as locui mai aproape sa ii "vizitez" si eu...curand trebuie sa ajung dar am o groaza teribila...parca am mai prins putin curanj si speranta ca exista si stomatologi prietenosi..nu doar bau-bau

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Mai exista, cei drept mai rar..
Eu am avut sansa sa-i descopar si sunt foarte multumita.
Seara buna, draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

Le trimitem şi noi gândurile bune. Indiferent de naţionalitate, profesioniştii rămân profesionişti.
Toate cele bune, scumpă doamnă!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumesc mult,Cristian! Toate gândurile mele bune , vi le trimit cu mare drag!

Dumitru K. Negoita spunea...

Dincolo de felicitările pe care le merită din plin - medicul stomatolog la care dvs. faceţi referire, am înţeles că bucuriile vin, numai că trebuie să ştim să le căutăm. Dvs. le-aţi căutat în momente grele şi au venit. Vă felicit şi, de ploi cu bucurii să aveţi parte.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Aceţti tineri medici sunt îndrăgostiţi de meseria lor şi merită toate felicitările!
Aşa este.Bucuriile vin chiar şi în clipe mai grele şi atunci sunt mai dulci.
Vă mulţumesc mult!

disa spunea...

Frumosi oameni...la suflet, cum zice fiul meu.

elena marin-alexe spunea...

disa
Aş zic şi eu, dragă Disa!Te pup.

corina spunea...

Asa sunt Margaritele rare si deosebite!!!!!
Domnul sa binecuvante astfel de oameni!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Să fie binecuvântaţi cu toate binecuvântările cerului şi ale pământului, iar noi vom fi binecuvântaţi prin harul lor de doctori buni.
Merită tot respectul nostru!

Anonim spunea...

Este o veste buna ceea ce ne impartasiti. Stiti cumva ce pret are o consultatie si programul cand poate fi gasit domnul doctor, eventual si un numar de telefon?

elena marin-alexe spunea...

Anonim
De obicei nu răspund anonimilor, dar voi face o excepţie să vă dau nr. de tel. unde puteţi afla amănuntele dorite.
Tel:0767702417