vineri, 14 septembrie 2012

Anotimpuri prin infinit


Am inima sleită, Doamne,
Sunt obosită de drum lung
De primăveri, ierni , veri şi toamne
Aştept la Tine să ajung

De multă vreme călătoare,
Mi-am risipit zile şi nopţi,
Cu multă trudă şi răbdare
Am tot bătut la multe porţi

Dorind să aflu o ieşire
Din haosul acestui trai,
Nemângâiată de iubire,
Cu sufletul tânjind spre rai.

Am alergat fără-ncetare
Pe vesele cărări de vis,
Din verde crud şi albă floare
Mi-am ţesut dor de paradis.

În linişte şi cer albastru
Sau unda mării de cleştar,
La poala codrului sihastru
Am regăsit cupa de har.

Cu buzele arse de sete,
Grăbită cerul am sorbit,
Îmi scutur negura din plete
Şi mă afund în infinit.


elena marin alexe-2012




14 comentarii:

*ELENA* spunea...

Am alergat fără-ncetare
Pe vesele cărări de vis,
Din verde crud şi albă floare
Mi-am ţesut dor de paradis.
Superbă draga mea Tiză!
Vă doresc un sfârșit de săptămână
cât mai plăcut!
Vă îmrățișez cu mare drag!

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă. Şi am recitit cu mare plăcere poemul. Asta după ce îl parcursesem cu aceeaşi plăcere şi pe Amprente Literare. Vă dorim să aveţi un final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi. La bună recitire!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
La fel îţi doresc şi eu, tizo dragă.Şi multe bucurii pentru suflet, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Am bucuria să vă urez şi eu pe sfârşit de săptămână, doar bucurii la buchet! Şi sănătate multă, căci dragoste este.
Îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Anikó spunea...

Te salut cu multa dragoste si iti urez o dumunica binecuvintata!

disa spunea...

"Sunt obosită de drum lung"-o oboseala placuta, sper...

Aris spunea...

Simplu, curat cu tristetea la vedere dar si incredere deplina in EL.
Imi place ritmul si puterea din cuvinte... poemul lumineaza bland ca soarele acesta de toamna.

Sa auzim numai de bine!
Cu drag...

marada spunea...

Ca de obicei, versuri minunate!
O saptamana buna iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc draga Aniko!
Toate gandurile bune le trimit spre Valea lui Mihai!

elena marin-alexe spunea...

disa
Uneori da, alteori nu..
Zi frumoasa, draga Disa!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Ca apa limpede a unui izvor de munte, asa curg vorbele tale, Aris draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Bine ai revenit, draga mea! Multumiri si binecuvantari!

Maria spunea...

Tulburator si frumos in acelasi timp. Prima strofa ma duce cu gandul la un coleg drag care a plecat, mult prea curios si prea bucuros sa stie "cum e dincolo". Nu ma pricep la alte comentarii si nici nu-mi permit, doar va citesc cu mare drag. Toate cele bune !

elena marin-alexe spunea...

Maria
Draga mea vizitele tale ma bucura si sinceritatea comentariului imi place mult.
Ganduri bune din Vrancea!