vineri, 28 septembrie 2012

Când sufletul..



Când sufletul se frânge-n dor
pe abruptele trăiri de vis,
las inima să urce-n zbor,
s-asculte imn de paradis.

Când ochii trişti coboară-n gol,
alunecând pe terne văi,
mi-adun privirile în stol
şi  le-ascund în ochii Tăi.

Când cerul stă posomorât,
scăldat de norul cenuşiu,
sufletu-mi tace amărât,
mai sunt, sau nu mai sunt, nu ştiu.

Când paşii mi s-au rătăcit
pe voluptoasele cărări,
mă prinzi de mână, blând, tacit
şi mă conduci spre albe zări.

Când visul se transformă-n jar,
iluziile-n braţe-mi plâng,
tot cerul freamătă de har,
Iubirea-n inimă o strâng.

Când zilele îmi sunt pustii,
abandonate de cu zori,
pun amintirile-n cutii
să le ascund în aurori.

Când aripa durerii port,
iar liniştea n-o mai zăresc,
doar cu o boare de efort
La Isus pacea îmi găsesc.

elena marin alexe

14 comentarii:

iri spunea...

Iti doresc un sfarsit de saptamana minunata,prietena scumpa!

Cristian Lisandru spunea...

Am recitit cu plăcere, scumpă doamnă. Sufletul păstrează atâtea în el, de-a lungul vieţii....
Vă trimitem gândurile noastre bune din Bucureştii însoriţi, să aveţi un final de săptămână excelent, alături de cei dragi.

Ana Maria spunea...

Superba poezie! Doamne Ajuta draga mea sa fie bine la toata lumea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Mulţumesc, şi ţie la fel, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Mulţimiri de popas, Cristian! Vă doresc amândurora zile senine şi alătur îmbrăţişări "fără normă"..

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Să dea Domnul! Mulţumiri pentru trecerea pe aici, dragă Ana!

marada spunea...

Mi-ai umplut sufletul!
Un sfarsit de saptamana minunat!

Rodica Botan spunea...

Când cerul stă posomorât,
scăldat de norul cenuşiu,
sufletu-mi tace amărât,
mai sunt, sau nu mai sunt, nu ştiu.
.........ce mult ai spus in citeva cuvinte...
si doar la Isus ne gasim pacea! Minunate versuri!

elena marin-alexe spunea...

marada
Ma bucur ca ti-a placut mesajul versului meu, Marada draga!
O duminica binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Doar la El ne gasim alinarea, stii si tu draga mea Rodica. Ma bucura aprecierea ta.
Pace si har sa ai!

*ELENA* spunea...

Când sufletul se frânge-n dor
pe abruptele trăiri de vis,
las inima să urce-n zbor,
s-asculte imn de paradis.

Când ochii trişti coboară-n gol,
alunecând pe terne văi,
mi-adun privirile în stol
şi le-ascund în ochii Tăi.
Frumoase versuri draga mea Tiză!
Un început de octombrie cât mai frumos vă doresc!
Vă îmbrățișez cu drag!

Dumitru K. Negoita spunea...

Se simte până când şi din versurile prezentate, liniştea de care aveaţi nevoie. Mă bucur că suferinţa, a rămas doar ca o amintire şi aţi revenit la dăruirile pe care le prezentaţi atât de frumos.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Eşti totdeauna binevenită aici la plimbare! Te îmbrăţişez cu mare drag, Tizo!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Când trec suferinţele lasă în suflet picături de nobleţe şi mult har, de care inima se bucură.
O seară frumoasă, vă doresc, cu mult respect şi afecţiune.