luni, 23 februarie 2015

Odă



Eşti Universul vieţii mele,
Eşti Absolut şi eşti Concret,
Eşti Geana zărilor albastre,
Maestru, Pictor şi Poet.

Eşti Fondator a toate cele,
Eşti Împărat, Judecător,
Eşti un Luceafar printre astre
Şi singurul Clarvăzător.

Eşti Lacrima de fericire,
Eşti Stea ce-n veacuri străluceşti,
Eşti Pacea, Mila, Mântuirea,
Divinul sferelor cereşti.

Eşti Mâna care mă susţine,
Eşti Călăuză-n drumul greu,
Eşti Vocea care ades mă strigă
Cetate tare-n drumul meu.

Eşti Mângâiere-n încercare,
Eşti din vecii Biruitor,
Eşti Cel ce-nvinge pentru mine,
Medicul bun, Vindecător.

Eşti Domnul înviat din slavă,
Eşti Îndurat, Sfătuitor,
Eşti Calea, Adevăr, Viată,
Cuvânt, Lumină, Creator.

Eşti Tot ce am mai scump pe lume,
Eşti Trandafirul din Sharon,
Eşti Aurora dimineţii,
Domneşti pe-a cerurilor tron.

Eşti Începutul şi Sfârşitul,
Eşti Unic, Sfânt doar Tu, eşti Bun,
Eşti Siguranţa Mântuirii,
Iar eu sunt doar un biet nebun...

Eşti Dragostea, mareaţă, sfântă,
Eşti Bucurie, eşti Extaz,
Eşti Oaza din pustiul vieţii,
Eliberarea din necaz.

Eşti Căpitan de cursă lungă,
Eşti cel mai priceput Cârmaci,
Eşti Avocatul apărării
Dreptate sufletului faci.

Eşti Arhitectul, Ziditorul,
Eşti Astrolog, eşti bun Pescar
Eşti Sculptor, eşti Semănătorul
Din crucea Ta picură Har.

Eşti Analistul, Inginerul,
Eşti cel mai cunoscut Chirurg,
Eşti Autorul cărtii vieţii
Liniştea blândă în amurg.

Eşti Infinitul creaţiunii,
Eşti Cel mai mare-ntre Profeţi,
Eşti Minunat, eşti Vegheatorul,
Plin de răbdare înc-aştepţi.

Eşti Taină, eşti Învăţătorul
Eşti singurul Neprihănit,
Eşti Fiul Domnului Cel Veşnic,
Dar pentru mine Te-ai jertfit.

Eşti Îndurare, Salvatorul,
Eşti naturalul, eşti gândirea,
Eşti plus sau minus infinitul
De când creat-ai omenirea.

Eşti tot ce-nseamnă Împlinire,
Eşti Armonie, Apogeu,
Eşti Totul, Totul, pentru mine,
Eşti Domnul , Dumnezeul meu!

elena marin alexe

4 comentarii:

Dumitru K. Negoita spunea...

Am mai venit în fugă "la plimbare". De la punctul de vedere privind campania, alegerile ori nemersul la votare, până pe la: Toamna cu veştile neplăcute, cu "nucul dezbrăcat"...iertarea din ceruri şi, la tot ce "înseamnă împlinire".
Felicitări! Distinsă Doamnă. De-ar mai fi aşa suflete curate, preocupate şi bine intenţionate, precum al dvs.i-am prinde pe japonezi!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita

Nu pot afirma, decât, că sunt cu bune intenţii şi cu dragoste de Dumnezeu. Întotdeauna sunt onorată de prezenţa dv. DOMNULE, aici la plimbare...

INCERTITUDINI spunea...

La mulți ani de Dragobete!

elena marin-alexe spunea...

INCERTITUDINI

Mulţumesc! Să ai parte şi tu de toată dragostea lui Dumnezeu şi a oamenilor dragi ţie.