luni, 9 februarie 2015

Canon



Vino iar, o dulce rază,
În noapte mă ţine trează.
Cazi pe frunte şi pe suflet,
Pe inimă şi pe umblet.

Şterge lacrimi de sub pleoape
Să te simt cât mai aproape.
Balsam picură-mi pe buze,
Alungă clipe confuze,

Iar în revărsat de zori
Aşterne rouă pe flori.
Lasă vântul să adie
Ca să-i simt blândeţea vie

Sus pe deal lângă izvor,
Să-mi mai ostoiesc din dor.
C-aş zbura, să trec de umbre,
Tălpile să mă preumble

Pe la casa părintească,
Liliacul să-nflorească,
Mândru ca şi altădată
Când eram la mama fată.

Pe taica să mi-l alint
Pe şuviţele de-argint.
Acum inima mă doare
De dor şi de supărare.

Că-mi trec zilele cu anii
Şi adun numai strădanii.
Clipele se duc în fugă
Abia dacă-ngân o rugă,

Când mă culc, sau când mă scol,
Celui Ce mă ocroteşte,
Mă alină, mă iubeşte.
Clipă trece, clipă vine
Doamne dă să fie bine.

elena marin alexe

2 comentarii:

Violeta Sandor spunea...

De acord cu tine: Doamne dă să fie bine!

elena marin-alexe spunea...

Violeta Sandor
Mulţumesc pentru vizită, dragă Violeta. Te mai aştept, La plimbare!