miercuri, 18 februarie 2015

Ştii tu cine

( pentru Simo )

Spune-mi , astăzi, ştii tu, cine
E alăturea de tine,
Când ţi-e bine, sau ţi-e rău,
Cin' te mângâie mereu?

Cine-ţi dă de dimineaţă
Stropi de bucurii în viaţă?
Cine scoală răsăritul,
Sau coboară asfiinţitul?

Stii tu, cine-mparte viaţă
şi sapă  ridul pe faţă?
Lacrima cine ţi-o şterge
Când nimic nu pare a merge?

Spune-mi, ploaia cine-o cerne
Galaxiile eterne
Cine le orânduieşte
Şi pe om cine-l iubeşte?

Stii cumva, cine cunoaşte
Clipa când omul se naşte?
Sau când viaţa se sfârşeşte,
Oare cine porunceşte?

Haide spune-mi cine-ţi poartă
Grija sufletului toată?
Cine rănile-ţi alină
Cin' te-a absolvit de vină?

Sus pe deal urcând calvarul
Cine ţi-a purtat amarul?
Ce înseamnă pentru tine
Vestea că Isus revine?
elena marin alexe

4 comentarii:

corina spunea...

Superba, un joc deosebit de cuvinte, draga Elena!!!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mulţumiri pentru popas, Corina dragă! Gând bun, din Vrancea!!

♥ E LENA ♥ spunea...

Superbă poezia și poza înmi place!
Sunteți drăguțe și dulci,draga mea,Tiză!
Zile fericite alături de cei dragi,
vă doresc!
Cu tot dragul vă pup și îmbrățișez!

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Te îmbrăţişez cu iubire din IUBIRE, draga mea tiză!