miercuri, 27 iulie 2016

Mi-e o silă de mă doare




Făcătură la tot pasul,
Prea multă disimulare,
De-atâta făţărnicie
Mi-e o silă, de mă doare!

Când văd linguşeli pe faţă
Mă întreb ce-i asta oare?
N-am cuvinte, sunt blocată,
Mi-e o silă, de mă doare!

Uneori din complezenţă
Zâmbesc unii, ce oroare,
Ii privesc, şi sunt mirată,
Mi-e o silă, de mă doare!

Cum pot oare să mimeze
Mă întreb cu-nfiorare?
N-au ruşine, însă mie
Mi-e o silă, de mă doare!

Când e falsă-mbrăţişarea,
Devine dezgustătoare,
Fiindcă nu pot să mă apăr,
Mi-e o silă, de mă doare!

Văd mereu ipocrizia,
Înmulţindu-se sub soare,
Cred că lumea o ia razna,
Mi-e o silă, de mă doare!

Teatru ieftin, măşti căzute,
La inimă dau eroare.
Mă cutremură minciuna,
Mi-e o silă, de mă doare!
elena marin alexe

6 comentarii:

corina spunea...

Profunde ganduri Elena :)

elena marin-alexe spunea...

Corina
Mulţumesc, draga mea! :)

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Adineauri am terminat de scris pe blog un editorial si am intrat sa citesc ce ai scris. Cred ca amandoua avem aceeasi durere, insa draga mea iti recomand acelasi verset prin care mi-a vorbit astazi Domnul mie, 2 Timotei 2:20.
Fii binecuvantata, draga mea Elena!

Gilman Jones spunea...

Very powerful thank you for sharing this....

elena marin-alexe spunea...

Monna Albu (Novacescu)
Am citit şi da cred că aşa este, dragă Monna. Mulţumesc, cu drag din Dragostea Lui!

elena marin-alexe spunea...


Gilman Jones

Thanks, Doc! With sympathy, Elena