luni, 14 noiembrie 2016

Ultimul răspuns public unui anonim


Anonim Anonim spunea...
 Domnule anonim, văd că nu vi s-a potolit înverşunarea ci ea continuă şi v-a furat pacea...Nu pot şi nu vreau să redau întreg comentariul dv. stră, deoarece blogul meu nu este groapă de gunoi. De fapt nu înţeleg ce vreţi de la mine? Mi-aţi trimis iar un lung comentariu cu gândul, cred eu, să mă convingi de vinovăţia pastorului Ianovici. Ei bine, aflaţi că argumentele dv-stră  nu m-au convins decât de un singur lucru: sunteţi plin de ranchiună, invidie, vă bucuraţi de răul altuia, sunteţi bârfitor, plin de ură ...Ce mi-aţi scris m-a convins de toate acestea.
Nu eu spun că nu-i bine să judecăm, ci Biblia în ev Matei cap.7 :1-5 “

Nu judecati, ca sa nu fiti judecati. Caci cu ce judecata judecati, veti fi judecati; si cu ce masura masurati, vi se va masura. De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui ...
Dv.spuneţi că noi îi judecăm pe cei dinafară? Doamne apără! Avem noi acest drept? Dumnezeu îi iubeşte pe toţi oamenii şi vrea ca toţi să vină la mântuire. 2 Petru 3:9 Domnul nu intarzie in implinirea fagaduintei Lui, cum cred unii; ci are o indelunga rabdare pentru voi si doreste ca niciunul sa nu piara, ci toti sa vina la pocainta.Doar cei ce nu vor asculta vor fi judecaţi la marea judecată de însuşi Domnul Isus.
Dv. spuneţi că suntem chemaţi să stăm de partea adevărului. Pe pământ adevărul este relativ. Isus a spus:Eu sunt Calea, Adevărul Şi viaţa!
 Dv.spuneţi de a sancţiona...Eu cred că noi copiii lui Dumnezeu trebuie să iubim şi să iertăm pe cei care ne greşesc. Pe cei care greşesc în faţa Domnului, în lucrarea în care au fost investiţi are cine-i judeca, nu noi. Şi apoi sunteţi sigur că tot ce se spune despre pastorul Ianovici este  şi adevărat? Eu nu sunt aşa sigură. Şi chiar de ar fi unele adevăruri aleg să îl susţin cu post şi rugăciune căci acest pastor va merge la Domnul cu braţele pline de snopi. Omul acesta , Ianovici a lucrat pentru Dumnezeu, deci dacă are cineva drept la judecată asupra lui, nu noi suntem aceia. Nu -mi sunt pe plac mizeriile de pe net. Prefer să iau aminte la cuvântul adevărului din Scriptură.Părerea mea este că nu prea citiţi, nu studiaţi Biblia, căci nu se vede că aţi cunoaşte cuvântul şi voia lui Dumnezeu. Şi mai este ceva. Cred că nu vă daţi seama ce faceţi, Oare aţi ieşi vreodată în Piaţa Universităţii ex. şi aţi striga cu glas tare tot ce mi-aţi scris mie în mesaje? Nu ştiu , dar nu cred că aţi avea curajul deoarece nu aţi avut demnitatea să vă asumaţi numele. Internetul stimate domn este o piaţă mare şi orice om inteligent trebuie să ştie că tot ce scrie aici în câteva secunde devine public, iar asta trebuie asumat. 

Oamenii îl caută pe Dumnezeu printre noi, cei care îl proclamăm şi orice lucru urât, orice, bârfă îi determină să se îndepărteze de  mântuire, pentru-că unora le lipseşte cu desăvârşire înţelepciunea. Conducerea cultului a greşit făcând public acel comunicat care a fost plimbat pe multe site-uri spre căderea multora şi nu spre ridicarea şi mântuirea celor din lume. Noi am fost trimişi în lume să propovăduim Scriptura nicidecum defectele fraţilor noştri, chiar dacă acestea ar fi şi noi am şti cu siguranţă acest lucru. Am acest curaj să afirm asta, aşa cum am mai spus-o. Nu am judecat şi nu voi judeca pe nimeni. Nu este datoria mea. Dar ce vă  pasă dv-stră, că eu mă rog şi îl susţin pe pastorul Ianovici? Aveţi cumva ochiul rău? Domnul Isus spune în ev. Matei 5 29. Daca deci ochiul tau cel drept te face sa cazi in pacat, scoate-l si leapada-l de la tine; caci este spre folosul tau sa piara unul din madularele tale si sa nu-ti fie aruncat tot trupul in gheena.Dacă vreţi să fiţi cel ce aruncă piatra, sunteţi liber s-o faceţi, dar nu pe blogul meu, nu în casa mea virtuală.Asumaţi-vă veninul şi răutatea pe propriul blog, apoi varsaţi-vă acolo toate frustrările nemulţumirile, dar  NU UITAŢI SĂ VĂ SEMNAŢI!

 Cât despre vinovăţia sau nevinovăţia pastorului Ianovici sau a conducerii cultului, sau a oricărei persoane,  este atributul lui Dumnezeu. Nu am dreptul şi nici nu-mi face plăcere să-mi dau cu părerea, să împrăştii mizerii în virtual. Noi suntem chemaţi la Dragoste. Ştiţi că Dumnezeu este Dragoste.Eu am ales să-mi iubesc fraţii, surorile chiar şi pe cei ce mă urăsc. Aşa am priceput eu, încă de pe când eram o copilă de cinci ani şi nu mă vor schimba argumentele altora. Dacă voi mai dori să schimb ceva la mine,  las cuvântul viu al Scripturi şi puterea Duhului Sfânt s-o facă.
Vă rog să nu-mi mai trimiteţi nici un comentariu căci nu  voi mai răspunde. Mai bine daţi-mi voie să vă dau un sfat prietenesc: Rugaţi-vă mai mult, studiaţi Sfânta Scriptură, postiţi şi rugaţi-L pe Domnul să vă ierte. Dacă aveţi curajul răspunderii...puteţi să ajungeti şi la pastorul Ianovici să vă  cereţi iertare. Asta ar place mult Domnului nostru. 


PS. V-aş întreba ceva retoric:Cu ce vă deosebiţi dv. de o persoană care nu cunoaşte pe Dumnezeu şi care n-a gustat din dragostea Lui? Răspunde-ţi-vă în adâncul sufletului...

Din nefericire pentru acest anonim, văd că nu se mai poate opri.Mesajele lui continuă: "Dumneata ai mintea blocata in mod clar. NU vrei sa te documentezi"... aşa-mi scrie în ultimul mesaj!

Da, d-le anonim, adică d-le Nimeni care eşti, da, am mintea blocată, nu vreau să primesc bârfe, aşa că nu-mi mai trimite mesaje. Eşti demn de milă...  Vezi-ţi de treabă domnule! Vezi-ţi de propria viaţă, de propriul suflet.


elena marin alexe

Niciun comentariu: