joi, 2 aprilie 2009

La Multi Ani, Lidiuk!

Astazi mi-am propus sa cobor la poalele Feleacului, cu bratele incarcate de dragoste si urari de mult mai bine, pentru fetita mea Lidia, care-si sarbatoreste ziua de nastere. Desi ne despart un sir de munti, dau frau liber sentimentelor mele, imbratisarilor mele, care sigur se vor grabi sa ajunga la tine Ligos, cu toata dragostea de mama pe care o stii bine.In aceasta zi ma rog pt. tine ca si de acum inainte, sa fii sub ocrotirea lui Dumnezeu si doar El sa-ti lumineze calea. Psalm. 119: 105. Multe as mai vrea sa-ti spun, dar ma rezum doar la atat: e ziua ta iubito si azi de ziua ta, ti-as da si ani din viata mea, daca as putea..................Sa fii fericita, sa fii un izvor de veselie, asa cum te cunoastem toti cei care te iubim, te pretuim si cu inima suntem azi langa tine.
La Multi si Buni Ani, scumpa mea fetita!

9 comentarii:

my treasure spunea...

ELENA, scumpa mea, tu care sti sa ma incurajezi asemeni D-lui, doresc si eu sa ma alatur urarilor tale adresate fetitei tale LIDIUKA.Domnul sa-i dea binecuvintarile Sale !!!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc scumpa mea ca esti alaturi de mine.

DIACON .GHEORGHE CAZACU spunea...

Sa ne traesti Doamna Alexei ! Si Dumnezeu Va Aduce Pe Cararile Cele Drepte Si Bune. ! Doamne Ajuta Admin.

elena marin-alexe spunea...

Multumesc, fiti binecuvantat.

lidy spunea...

Miki, multumesc de urari.. Te pup, cu drag si dor...! :)

Freddy spunea...

LA MULTI ANI!!!!

lidy spunea...

Imi place pagina asta.. Mai vreau si mai astept ceva urari... :o)

elena marin-alexe spunea...

Fredy -
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

lidy -
Toata viata nu m-as opri sa-ti urez LA MULTI ANI, FRUMOASA MEA!