marți, 28 aprilie 2009

Decolare.....cu flori de liliac!


Tocmai a inceput nunta anuala a liliacului, un arbust cu flori nepretentioase, dar superbe in coloristica si miros. Iti face placere sa le admiri si sa le mirosi.Sunt insa unii care se folosesc de frumusetea florilor de liliac, pentru a se juca pur si simplu.Ce poti sa mai zici?
Eu as zice ca n-ar fi rau sa le urmati exemplul si sa vedeti ce distractie o sa iasa......Dar atentie ca nu mai aveti asa mult timp, caci sarbatoarea nuntii liliacului a ajuns deja in toi si sunteti invitati de onoare.
Pai ce faceti? Nu va grabiti ? Nu va imbie parfumul lor suav?
-Hai ca va asteptam la joaca !

10 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place foarte mult cum miroase liliacul

Lia spunea...

Liliacul e frumos indiferent de culoarea lui. Iar parfumul lui este deosebit. Mi-as dori liliac galben; se gaseste rar, dar candva am avut ocazia sa vad. E superb.
O saptamana binecuvantata!

Geanina Codita spunea...

Liliacul ma duce cu gandul la multe insa primul cuvant care imi vine in minte este DRAGOSTE. Nu are culoare ei , dar gandul meu acolo zboara. Pe curand!

elena marin-alexe spunea...

Aripi de fluture- si mie imi place mult.....
bine ai venit!

elena marin-alexe spunea...

Lia-am sa caut liliac galben, promit. Multa pace!

elena marin-alexe spunea...

Geanina- multumesc pt. coment. Da poate fi numit cu succes floare de dragoste.

Lisandru Cristian spunea...

Tentantă invitaţie...

kis spunea...

toate la vremea lor (zice eclesiastul). acum e timpul liliacului, sa ne bucuram de culoare ,prospetime,miros si un Multumesc frumos Creatorului....

elena marin-alexe spunea...

Pt. Lisandru Cristian- Ma bucur ca a mers tentatia....si va mai astept.

elena marin-alexe spunea...

Pt. Kis- asa este, sa multumim Domnului pt. natura superba , pe care a pus-o la dispozitia noastra.