sâmbătă, 18 iunie 2011

Norei mele, cu iubire din IUBIRE....

Azi este ziua de naştere a nore-i mele Mary Alexe :)
Aş vrea sa-ţi urez şi să-ţi spun multe draga mea, dar  am să ma rezum doar la câteva vorbe.
Îţi doresc să vezi întotdeauna viaţa ca un câmp înflorit şi să te bucuri de fiecare clipă dăruită de Dumnezeu, sufletului tău.
Să-ţi fie viaţa binecuvântată şi ocrotită de Cel Ce Este!!! Să trăieşti fericită, alături de Robert şi copilaşii voştri şi să ne bucurăm şi noi, părinţii voştri, de voi.
Împletesc şi gândurile mele bune, alături de toţi cei ce te iubesc şi te felicită  în această zi deosebită pentru tine scumpa mea!
La Mulţi Ani şi Buni Măruka!

20 de comentarii:

Rappa_ru' spunea...

Sanatate si toate cele bune !

... spunea...

La mulţi ani,norei dumneavoastră ,Mary Alexe!
Îi doresc sa fie sănătoasă şi binecuvântată de Dumnezeu cu cele mai alese daruri!
Vă doresc o zi frumoasă,alături de cei dragi!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Ma alatur si eu celor care deja i-au urat ganduri frumoase.....frumoasei tale "fiice adoptive"..si ii doresc multa sanatate si Dumnezeu sa vegheze asupra ei cat si a intregii familii.
"LA MULTI ANI,Mary Alexa"

Claudiu Savu spunea...

Offtopic : Despre Liviu Capitan ... cel al carui blog il urmaresti - http://www.claudiu-savu.info/2011/06/cu-arama-pe-fata.html

geaninalisandru spunea...

Elena,
în primul rând te rog să mă ierţi pentru absenţa mea din ultimele luni.

Ne bucurăm să fim alături de tine şi nora ta în astfel de momente. Îi urăm din tot sufletul să se bucure permanent de cei din jurul ei, multă sănătate, clipe de fericire deplină şi La mulţi ani!

Să aveţi momente pline de savoare, linişte şi bucurie pe chip.

Vă îmbrăţişăm cu toată dragostea, dragii noştri dragi!

Cristian şi Geanina Lisandru

Anikó spunea...

La multi ani dorim si noi norei tale!Multa sanatate si binecuvintarea Domnului peste toata familiei.

corina spunea...

Multi ani binecuvantati!

kis spunea...

la multi ani pt nora d-stra!

marada spunea...

La multi ani, sa fie sanatoasa si sa i se implineasca toate gandurile bune!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Multam mult Andrei!

elena marin-alexe spunea...

...
Am primit urarile cu bucurie:)

elena marin-alexe spunea...

Mona Tabita
Asa sa dea Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Nu-i cazul sa vorbim despre "absenta ta" din ultima vreme;)
Multe imbratisari de suflet iti trimetem tie si lui Cristi, de la Vrancea cu mare drag!
Multumim pentru urarile voastre!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumim pentru binecuvantarile trimese draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumim mult Corina draga!

elena marin-alexe spunea...

kis
Multumesc mult Sami! O seara binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Claudiu Savu
Viata si comportamentul verbal al prietenilor din virtual, le apartine lor si nu sunt eu in masura sa-i judec Claudiu. Imi pare rau, dar ce pot face eu?

elena marin-alexe spunea...

marada
Sa dea Domnul sa fie asa.Multumim Marada draga!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani, plini de impliniri

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Ganduri bune draga fluturas!