miercuri, 29 iunie 2011

Ana Eliza Alexandra - o zi, o viaţă!

Işi poartă zâmbetul cu nonşalanţă în colţurile gurii.E fericită.Azi e cea mai frumoasa zi din viata ei. O dor braţele de greutatea florilor primite de la familie si prieteni.
Azi 26 Iunie şi-a marturisit credinţa in faţa multor martori şi în faţa lui Dumnezeu.A urmat botezul Nou testamental.
Am avut bucuria sa fiu alături de ea, de nepoţica mea dragă.

Am citit emoţie în privirile fiicei mele Lidia, azi o mamă fericită.
Si ea trăieşte emoţia zilei...ea, o floare între flori...

Emoţia plutea in aer  şi cerul întreg sarbatorea....căci printre cei îmbrăcaţi în alb era şi ea, Alex.
La botez...cu pastorul Tămaş!
 Am vazut un tata "mândru" şi fericit, tare fericit ...priviti-l:
 Familia Posteucă sarbatoreşte  alături de Ana Eliza...
Ne alăturam bucuriei şi înconjurată de dragostea noastră, nepoţica mea zâmbeste soarelui...cerului...
Alături de unchiul Vlad si Matuşa ei Simo.
Şi felicitările din curtea bisericii, încep în avalanşă, cu Radu şi Magda Almăjan:
Treptat florile i se adună în braţe, mângâietoare şi parfumate:

 Cu Iluş,  "unguroaica" plină de farmec şi bunavointă...care îmi este tare dragă.


Cu profa de pian.
Grup de doamne pline de "Sperantă" ...nu-i aşa?

Dar tot răsfoind fotografiile, am obosit şi ma aşez cu fiica mea la o "clipă" de răgaz...
 Las fotografiile sa vă vorbească, ele au multe de spus, eu, rămân cu amintirea unei zile  de neuitat, - cea mai frumoasă zi din viaţa nepoatei mele Alexandra - 26 Iunie 2011.

Să rămâi cu "zorii"acestei zile iubita mea şi să aştepţi ziua promisă

Zarea
stă agăţată de gâtul pământului
ca o eşarfă diafană de borangic,
fluturând uşor
în palmele vântului răcoros...

Uneori, stropită
cu şoaptele ploilor
care se sfărâmă
de scoarţa copacilor leganaţi în geamăt,
adoarme zâmbind.

Atunci,
îmi atârn privirile de surâsul ei,
ating cu inima curcubeul
şi aştept ziua promisă
din eternitate.


elena marin alexe


Dumnezeu sa te binecuvânteze Eliza mea dragă, cu binecuvântările cerului şi ale pământului  şi să nu uiţi niciodată această scumpă zi!
 ZÂMBETUL TĂU SCRIE O ADEVĂRATĂ POVESTE DE VIAŢĂ FARĂ SFÂRŞIT!!!




30 de comentarii:

corina spunea...

Pentru Alexandra e un pas mare....Deacum nu-i mai trebuie decat sa se silesca spre mantuire...
Dumnezeu sa o miluiasca si sa o binecuvante!
Bucuriile de acest fel sunt rare mai ales printre tineri...

Anikó spunea...

Ma bucur de nepotica ta,si doresc ca Domnul nostru scump sa ii dea o viata plin cu Har si Bucurie impreuna cu familie,cu adunare si cu toti cei dragi ai vostri!

Lisandru Cristian spunea...

Cu sufletul alături de nepoţică, de dumneavoastră şi de întreaga familie. Să aveţi parte numai de bucurii, să vă fie sufletele fericite în fiecare zi şi să nu cunoaşteţi tristeţea.

Cristi şi Geanina

Aris spunea...

Elena draga,
recunosc, nu stiu despre ce botez testamental vorbesti, dar daca pentru familia ta minunata este un moment de bucurie, ma alatur voua si urez nepoatei tale sa aiba parte de o viata implinita si binecuvantata de Dumnezeu!
Numai bine, frumoasa Doamna!

Delia spunea...

Frumoase poze de familie... si ce momente de bucurie sarbatoriti. Felicitari! Fie ca Domnul sa o tina in mana Lui toata viata!

Lavinia spunea...

Domnul sa o binecuvinteze si sa-i dea putere sa duca pana la capat aceasta jotarare.
E o zi foarte frumoasa...
plina de stralucire..

Rappa_ru' spunea...

Multa sanatate, fericire si toate cele bune familiei !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa familie aveti.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

corina
Mutumesc pentru gandurile frumoase draga Cori!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Frumoasa si plina de miez urarea ta Aniko draga! Multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Ca intotdeauna simt si acum sustinerea voastra dragii mei dragi.Va simt aproape de suflet. Multumesc si sa fiti binecuvantati in veci.

elena marin-alexe spunea...

Aris
Draga mea, "Nou testamental" vine de la botezul pe care l-a instituit Domnul Hristos si cu care a si fost El botezat de catre Ioan Botezatorul.In Noul testament scrie pe larg despre asta.
Multumesc pentru urari si ganduri bune draga Aris!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Bucuria ne-a fost pe masura sarbatorii...adica MARE.
Multumesc cu sufletul draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Asa sa dea Domnul draga mea Lavi.
Multumesc, multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Mii de multumiri Andrei draga!
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc "DRAGA FLUTURASULE"!

maranata spunea...

perseverenţa si dragostea este nota a ceea ce ai surprins placut emoţionant si desăvărşit printre sfinţii Domnului,glorie şi onoare Singurului Domn şi Dumnezeu prin Isus Cristos Mântuitorul nostru!

April spunea...

Foarte frumos moment si bine imortalizat pentru eternitate. Nepotica si fata ta parca-s surori.

... spunea...

Fie ca botezul nou testamental să-i aducă nepoatei dumneavoastră o viata împlinită şi binecuvântată de Dumnezeu!
Dumneavoastră ,vă doresc să vă bucuraţi din plin de prezenţa celor dragi şi Fericirea să nu vă părăsească niciodată!!!
Salutări din Satu Mare!

Rodica Botan spunea...

Scumpa zi...scumpa zi...cind Isus sterse-al meu pacat.Ce zi minunata si ce bine ar fi sa ne amintim si noi de ziua aceea, de dragostea dintii.
Felicitari- intr-adevar nu este zi mai mare si mai importanta decit ziua cind L-am primit pe Mintuitorul. Domnul sa o tina puternic pe calea Lui...

José Ramón spunea...

Elena momente foarte frumoase poveste dragut, mulţumesc pentru vizita dumneavoastră week-end fericit.
Salutari de la ...
Textul rezumatului şi reflecţie.

elena marin-alexe spunea...

maranata
Bine ai punctat Vyky!Multumesc pentru gand frumos!

elena marin-alexe spunea...

April
Chiar pentru eternitate! Multumesc.Fii binecuvantata April!

elena marin-alexe spunea...

...
Fericire va doresc si eu intregii familii! Cu multumiri de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
La fel sustine si ea si noi toti care L-am cunoscut pe Isus, ca aceasta este cea mai frumoasa si scumpa zi din viata noastra!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon
Multumesc pentru impresii drag prieten!

iri spunea...

Elena draga nu stiu cum mi-a scapat asa un eveniment important ce ai avut in viata ta, ma bucur mult pantru Alexandra, ce bucurie mai mare pentru parinti si bunici decat asta.
Domnul sa va binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

iri
Domnul sa-ţi dea şi ţie astă fericire draga Iri!

denisia spunea...

Draga mea Elena... te-am indragit din prima clipa in care ai trecut pragul blogului meu... ai dat dovada de dragoste, bunatate, intelegere si prietenie.... astazi am inteles cu adevarat de unde vin toate astea si cum poti sa ai o inima atat de buna...

Imaginile postate sunt o incantare pentru ochi si o alinare pentru inima... atunci cand dai iubire dintr-o inima curata, se intoarce insutit... si asta se vede...

ai o familie minunata... esti o mama deosebita si fericita

te imbratisez cu toata inima

elena marin-alexe spunea...

denisia
Cuvintele tale Denisia, mi-au atins inima si mi s-au umezit ochii de emotie....
Fii binecuvantata de Cel ce poate Binecuvanta, Isus Domnul!