marți, 14 iunie 2011

Ochiul din mine


Îmi şchioapătă pasul ascuns printre flori,
fierbinte fiorul mă poartă spre nori.

Albastru ca zarea e sufletul meu,
sensibil şi tandru doineşte mereu.

Pe umeri ţin greul, pe palme cununi,
la chip am lumină, în ochi port genuni.

Mă doare tristeţea şi plâng uneori,
ca roua discretă ce cade  în zori.

Ascunse de lume  prin cele cămări
păstrez nestemate ce-aduc alinări.

Mă-nchin liniştită când zorii răsar,
am candela vie şi-n inimă jar.

Spre Tine privirea abia se ridică,
Ce mare eşti Doamne, cât sunt eu de mică!

elena marin alexe

20 de comentarii:

... spunea...

O poezie frumoasă,însoţită de o imagine emoţionantă!
Vă doresc o zi superbă!

Danube Daughter spunea...

ce poezie minunata si ce poza bine aleasa si aranjata! va imbratisez cu drag!

Cella spunea...

Citind poezia ta m-am trezit cantand melodia de mai jos
http://www.youtube.com/watch?v=HJD7SpaL2F4&feature=related

maranata spunea...

Eu îţi arăt calea înţelepciunii, te povăţuiesc pe cărările neprihănirii. Când vei umbla, pasul nu-ţi va fi stânjenit; şi când vei alerga, nu te vei poticni.Ţine învăţătura, n-o lăsa din mână; păstrează-o, căci ea este viaţa ta.

Zenna spunea...

Frumoase versuri... îmi plac mult.
Am trecut pe aici să vă las gândurile mele de bine. :)
Vă pup!

Lisandru Cristian spunea...

"Ascunse de lume prin cele cămări
păstrez nestemate ce-aduc alinări.

Mă-nchin liniştită când zorii răsar,
am candela vie şi-n inimă jar."

Am dorit să accentuez neapărat aceste două strofe. Vă îmbrăţişăm cu mare drag şi vă dorim o zi cât mai bună, scumpă doamnă!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate,va imbratisez cu drag

iri spunea...

Mă-nchin liniştită când zorii răsar,
am candela vie şi-n inimă jar.-frumos, ca si poza!
Multe binecuvantari!

Rappa_ru' spunea...

Frumos, dar asta nu este o noutate ! Toate cele bune si salutari doamna Elena !

elena marin-alexe spunea...

Multumesc Ionel! Un sfarsit de saptamana plin de pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Danube
Multumesc Soprano draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Mare este doar EL!
Fii binecuvantata draga Cella!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Bine venit sfatul Cartii! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Multumesc pentru gandurile bune scumpa Zenna:)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Imi place mult accentul tau...Va imbratisez cu iubire din IUBIRE DRAGII MEI DRAGI!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Fii binecuvantata Fluturas, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Multam de trecere si lecturare draga Iri:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Ma bucur ca spui asta Andrei:)
Fii binecuvantat!

marada spunea...

Suntem mici, dar luptam ca niste furnicute si cu ajutorul Lui razbim prin trecatoare!
Toate cele bune!

Copilul cu ochi caprui spunea...

o poezie minunata!!!