luni, 20 iunie 2011

Pesamosca SOS


Profesorul doctor Pesamosca în vârstă de 81 de ani, a fost internat de urgenţă la Spitalul Floreasca, cu insuficienţă respiratorie gravă. Omul cu suflet mare, care a salvat atâtea vieţi fragede , are acum nevoie de rugăciunile noastre.
Salvatorul, are nevoie acum de intervenţia SALVATORULUI SUPREM......Isus Hristos!

Doamne ai mila de domnul doctor şi facă-se voia Ta în viaţa lui.Amin.

20 de comentarii:

... spunea...

DOAMNE,AJUTĂ !

Anikó spunea...

Domnul sa-i dea vindecare si sanatate trupului si sufletului lui,ca sa aiba o viata fericita impreuna cu Dumnezeul nostru!

Lisandru Cristian spunea...

Dumnezeu să-i dea putere!

geaninalisandru spunea...

Am auzit vestea la ştiri. Ne vom ruga pentru sănătatea unui OM de excepţie.

Zile pline de frumos, draga mea dragă!

Aris spunea...

Sunt convinsa ca Dumnezeu v-a face cum este mai bine...

Pacat ca oamenii acestia trimisi sa ajute si sa reconstruiasca vieti sfaramate nu sunt tratati de statul roman cu respectul cuvenit devotamentului lor...

Virtualkid spunea...

Omul acesta a avut o viata de sfant, de la un capat pana la celalalt. Oare cati dintre cei care i-a salvat gasesc puterea sa-i aprinda o lumanare si sa-i dedice o rugaciune?

elena marin-alexe spunea...

...
Sa ne rugam prietene!

elena marin-alexe spunea...

Aniko
Asa sa fie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Sa speram Cristian.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Bine l-ai denumit draga mea...-OM de exceptie!
O seara buna va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Noi avem datoria sa ne rugam, iar Dumnezeu va face vointa Lui draga Aris.

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Asa este kid.Tot ce am aflat despre el, este doar de Bine la superlativ.

Lavinia spunea...

Amin!

geaninalisandru spunea...

Am trecut să-ţi las gândurile mele bune, draga mea dragă.

O zi plină de frumuseţe să ai, om frumos!

Virtualkid spunea...

Si mai grav este ca multe au ramas in clinicile pe care le-a slujit.
Omul asta chiar are biografia unui sfant, al celui care a inteles sa spele piciorul aproapelui sau cu aerul gestului normal, cu convingerea ca sacrificiul este o virtute a "omului ales".

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Asa sa fie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Cu tot sufletul iti multimesc draga mea draga , frumoasa la chip si la suflet!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Bine spus kid! Bunatatea lui va fi rasplatita in vesnicie de Dumnezeu, caci oamenii nu au fost in stare sa-l pretuiasca.

andreea toma spunea...

M-a impresionat foarte mult povestea acestui OM...

elena marin-alexe spunea...

andreea toma
Cunoscandu-i povestea vietii, nu poti ramane indiferent, fata de asa o personalitate cu suflet mare.
Multumesc de vizita Andreea!