vineri, 1 iulie 2011

Meandre

 Dacă e vineri, Hai la plimbare la braţ cu poezia!

Am încercat să pătrund
prin lacunele sufletului meu,
dar mi-am poticnit inima
în perdele de întuneric,
prea devreme lăsate
peste pâlpâiri de viaţă,
abandonată la capătul speranţei.
Mă resemnez tacit şi
incerc sa mă strecor printre meandre,
fără să ating umbre rămase,
în aşteptarea timpului oprit
din peregrinări,
neştiute rătăciri în uitare de sine.
Poate că am să mă întorc
pe acelaşi drum de viaţă,
albită de dor,
sau poate n-o să mai cobor niciodată,
pe alei umbrite, fără speranţă în priviri.

Ochii mei sunt indrăgostiţi
de Lumină.
elena  marin alexe

12 comentarii:

José Ramón spunea...

Foarte frumos poezie Elena fericit week-end.


Salutari de la fotografii Creativitatea si imaginatia de Jose Ramon

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon
Ma bucur ca iti place! Multumesc prietene!

TOATE ŞTIRILE spunea...

Voi selecta acest pasaj, scumpă doamnă:
"Mă resemnez tacit şi
incerc sa mă strecor printre meandre,
fără să ating umbre rămase,
în aşteptarea timpului oprit
din peregrinări,"

Foarte frumos poemul, gândurile noastre bune şi îmbrăţişări din Bucureştii însoriţi. Să aveţi un final de săptămână aşa cum vi-l doriţi!

geaninalisandru spunea...

Am văzut lumina din ochii tăi, draga mea drag.
Fiecare vers reprezită o treaptă, albită de dor, către această Lumină.
Gânduri pline de senin pentru nora sărbătorită!

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea,
Geanina şi Cristian

elena marin-alexe spunea...

Cristian
Cred ca toti încercam să ne strecurăm printre meandre...uneori. Mulţumesc mult pentru lecturare! Gandurile mele bune ţi le trimet cu binecuvântari!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Mă bucur cccu tot sufletul când treci pe aici draga mea Geanina dragă! Mulţumiri pentru tot ce esti şi ce faci cu inima şi sufletul.
Îmbrăţişări cu iubire din IUBIRE!

... spunea...

Vă mulţumesc pentru această poezie,pentru aceste versuri care sunt în ton cu starea mea sufletească!
Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai plăcut!

edu.fx. spunea...

In primul rand, sar.na :). in al doilea, vreau doar sa st rasp la o intreb : de ce tot mai multi oameni scriu pesimist ? Nu gasesc ei sensul ala,fericirea ? Si tot eu o sa,mi raspund.. pt k nu exista ! cel putin in realitatea asta. Hartiile galben-verzi nu aduc implinirea,nici fiarele cu 4 roti,nici casele. Doar conexiunea aia intre fiinte. Dar nu prea mai e. Oamenii sunt reci si ignoranti. Si NEFERICITI.
Tu de aia scrii asa ? sau asa iti place,pur si simplu ?

elena marin-alexe spunea...

...
E bine sa mai faci din cand in cand ordine interioara Ionel.Eu asa obisnuiesc sa ating si colturi nevazute ale fiintei mele.
O zi buna intregii familii!

elena marin-alexe spunea...

edu.fx.
Poezia Meandre nu are aer pesimist. Este doar o introspectie in timp si suflet, o cautare prin trecute carari ale eului meu si o dorinta de a ma descotorosi de tot ce este neplacut si de a ma contopi cu Isus Hristos,care este Lumina Lumii.
Conexiunea de care zici tu prietene, cea dintre fiintele umane, iti poate aduce o fericire surogat, ceva pasager, care trece repede...
Conexiunea cu Dumnezeu prin Isus si Duhul Sfant este deplina si vesnica.

edu.fx. spunea...

Scuza,ma ca nu iau cuvintele tale ca si adevaruri universale. Ce spui tu e f frumos,si idealistic,asa, numai ca e doar un pct absolut subiectiv si relativ de vedere. :)
Ia un catel,tine.l toata viata inchis intr,o curte cu garduri inalte. Crezi k pentru el mai exista 'afara' ?? De unde sa stie el ca mai e si o ulita ? UN sat ? o tara? sau o planeta afara ? Minuni dincolo de intelegerea lui,si experiente ciudate..
Desi se poate complace acolo,crezand k doar curtea lui exista,si e adevar universal, nu vede decat o bucatica mica din tot. Asa e cu religia.. nu judec,si mama,de fapt, e pocaita.
Insa eu vad mai departe. Nu ma judeca prea aspru, nu.s snob,sau arogant decat cu cine merita. Insa si eu CRED. Doar ca in alte lucruri. :)
sar,na

elena marin-alexe spunea...

edu.fx
Adevarul universal il detine doar Creatorul nostru.Noi ne inspiram din El.