miercuri, 27 iulie 2011

În noaptea teiului în floare


În noaptea teiului în floare,
Îmi număr paşii pe alee,
Parfumul naşte încântare,
Între natură şi femeie.

În noaptea teiului în floare,
Lumina nu se mai aprinde,
E bezna mai aţâţătoare
Şi-o vrajă rece se intinde.

În noaptea teiului în floare,
Alunecoasă luna trece,
Salut-a cerului grandoare,
Rămâne însă pururi rece.

În noaptea teiului în floare,
Colind pe străzi întunecoase,
Dau mâna cu înfiorare,
Cu flori, copaci, garduri şi case.

În noaptea teiului în floare,
Mă-mpac cu cerul şi pământul,
Iubesc şi mângâi iarba mare,
Vorbesc cu stelele şi vântul.

În noaptea teiului în floare,
Tristeţea-n taină mă surprinde,
Iar băncile îmbietoare,
Cu mângâiere m-ar cuprinde.

În noaptea teiului în floare
Îngenunchez înfiorată,
Mă las purtată de splendoare,
Prin văl de stele-nveşmântată.
elena marin alexe

20 de comentarii:

Zenna spunea...

Frumoase versuri, natura este mereu încântătoare, mai ales în nopţile senine de vară...

Îmbrăţişări!

Aris spunea...

Elena, imi este atat de drag sa te citesc!
Uneori, am impresia ca ne cunoastem dintotdeauna.
Acesta este unul din poemele mele preferate si l-am recitit cu mare placere.

O seara frumoasa si multa sanatate!

José Ramón spunea...

I love their sentences.
Greetings from
Creativity and imagination photos of Jose Ramon

*ELENA* spunea...

În noaptea teiului în floare,
Tristeţea-n taină mă surprinde,
Iar băncile îmbietoare,
Cu mângâiere m-ar cuprinde.
Superbe versuri draga mea Tiză!
O zi cât mai frumoasă!

... spunea...

Vă mulţumesc pentru acest poem superb!
Vă doresc o zi frumoasă!

corina spunea...

Versuri aromate cu flori de tei!
Gustoase!
O zi binecuvantata!

Lisandru Cristian spunea...

Ce frumos. Am recitit cu mare plăcere acest poem... Gândurile noastre bune, scumpă doamnă, şi un accent firesc aici:

"În noaptea teiului în floare,
Tristeţea-n taină mă surprinde,
Iar băncile îmbietoare,
Cu mângâiere m-ar cuprinde.

În noaptea teiului în floare
Îngenunchez înfiorată,
Mă las purtată de splendoare,
Prin văl de stele-nveşmântată."

Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

marada spunea...

Intru cu mare placere pe blogul tau. Nu prea las comentarii de teama sa nu stric vraja care ma cuprinde cand citesc poeziile scrise sau alese de tine.
Numai bine iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Amandoua adoram natura, draga mea Zenna!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Aceeasi senzatie o am si eu , cand te citesc si simt ca amintirile tale imi apartin...
Imbratisari draga mea!

d spunea...

În noaptea teiului în floare,
citesc la umbra acestui tei..
ii simt mirosul,insa ma doare
ca nu e de crestini ci atei.

În noaptea teiului în floare
cand te citesc te compatimesc.
Ce falsa esti in poezioare...
nu te cunosc acei ce te citesc.

Dar ce vei face la judecata
cand adevarul te va osandii?
Atunci cand fi-vei intrebata;
de ce nu esti asa cum scrii?

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias my amigos!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Multa pace si liniste sa ai in aceasta seara minunata de vara.Te pup Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

...
Si eu iti multumesc pentru trecerea pe aici Ionel!
Seara binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Corina
Da, sublima este aroma teiului, draga mea Cori!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Dragii mei Cristian si Geanina, va doresc din suflet o noapte invasmantata in val de stele stropita din belsug cu raze de luna.

elena marin-alexe spunea...

marada
Ma bucur ca iti faci timp sa lasi o urma a trecerii tale pe aici draga Marada.
Seara cu senin sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

d
Nu am mai intalnit acest nume, dar totusi iti fac onoarea de a -ti raspunde, pentru ultima oare anonimule.
Spui:
citesc la umbra acestui tei..
ii simt mirosul,insa ma doare
ca nu e de crestini ci atei.

De cand este, sau trebuie sa fie teiul sau mirosul lui crestin?
Fanatismul duce la imbecilizare!
Imi pare rau ca ai inima incarcata de venin si din ce stiu eu veninul apartine diavolului si nicidecum Domnului care este plin de dragoste, bunatate, pace, bucurie, etc.
Nu mai scrie te rog caci e ultima data cand scapi de "ignor"...
Crede-ma.

Kali spunea...

Frumoasa poezia!:)

elena marin-alexe spunea...

Kali
MULTUMESC DRAGA MEA!