vineri, 15 iulie 2011

Te caut....

 Dacă e vineri, Hai la plimbare la braţ cu poezia!

Te caut pe căi neştiute mergând pe câmpii, dealuri şi adâncuri de văi,
Şi mă regăsesc în marea-Ţi  iubire, nemărginită milă din ochii Tăi.

Te caut pe aripi de vânt, printre nori, pe abruptele stânci sculptate-n granit
Şi mă regăsesc alinată de dor, de palmele Tale, căci mult mai iubit.

Te caut în susurul apei din zori, în valul ce-ngână şi curge uşor
Şi mă regăsesc setoasă-n pustie, călăuzită doar de foc şi de nor.

Te caut mereu, călător ostenit, spre o cetate ce-mi pare străină
Şi mă regăsesc tristă-n drum spre Damasc, înspăimântată şi oarbă-n lumină.

Te caut în nădejde şi-n iertare, în credinţă, iubire milă şi har,
Şi mă regăsesc pustiită ades, sub poale de deal, înspre tristul Calvar.

Te caut şi pe muntele cu maslini, confuză privesc, mi-e sila de mine
Când Tu cu iubire mă ierţi şi mă chemi, stând lâng-un foc, eu mă lepăd de Tine.

Te caut în bogăţii şi-n dorinţe, sorbind cupa vieţii cu foc şi cu dor.
Şi mă regăsesc flămânda şi-n zdrenţe, tânjind la casa Tatălui iubitor.

Te caut în mine cu-nfrigurare, cu mâini tremurate şi buze mute
Şi mă regăsesc ca tâlhar ţintuit, plin de nădejde pe cruce, pe-un munte.
elena marin alexe 

16 comentarii:

... spunea...

După circa o săptămână de absenţă din spaţiul virtual ,am revenit cu mult drag pe tărâmul unde mă simt foarte bine .
Aici,la dumneavoastră ,găsesc un loc de popas în care gândurile îmi sunt canalizate spre speranţă.
"Te caut..." reprezintă o preocupare nobilă,aşezată pe dorinţa de a răzbate prin hăţişurile lumeşti spre a afla Calea Mântuirii.
Vă mulţumesc pentru aceste versuri şi vă doresc o zi frumoasă!
Salutări din Satu Mare!

*ELENA* spunea...

Te caut în susurul apei din zori, în valul ce-ngână şi curge uşor
Şi mă regăsesc setoasă-n pustie, călăuzită doar de foc şi de nor.

Te caut mereu, călător ostenit, spre o cetate ce-mi pare străină
Şi mă regăsesc tristă-n drum spre Damasc, înspăimântată şi oarbă-n lumină.
Superbă....
Un weekend răcoros draga mea Tiză!
Vă îmbrățișez cu mare drag!

d spunea...

Multi zic: "Te caut Domnul meu!"
Insa cand ii vezi roada lui sau a ei
iti dai seama ca ei cauta alt dumnezeu,
care se le ingaduie inchinarea, la zei..

elena marin-alexe spunea...

...
O seara buna Ionel! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
cautamdu-l mereu, il poti gasi si te vei regasi ....
Fii binecuvantata tiza mea draga!

elena marin-alexe spunea...

d....
Sper sa-L fi gasit si tu d. Eu ma consider o fericita, caci El este totul pentru mine.
Fii binecuvantat in veci!

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă, să aveţi o duminică foarte frumoasă alături de cei dragi. Şi pun un semn aici:

"Te caut în nădejde şi-n iertare, în credinţă, iubire milă şi har,
Şi mă regăsesc pustiită ades, sub poale de deal, înspre tristul Calvar.

Te caut şi pe muntele cu maslini, confuză privesc, mi-e sila de mine
Când Tu cu iubire mă ierţi şi mă chemi, stând lâng-un foc, eu mă lepăd de Tine."

Vă îmbrăţişăm!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri va imbratisez cu drag

iri spunea...

Te pup dulce Elena draga!O indragostita ca si tine de Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Viaţa ne rezerva şi clipe neplăcute, dar cine îmbrăţişează nadejdea găseşte alinare pentru suflet.
Fii binecuvântat Cristian! Gândurile mele bune vă îmbrăţişează dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
MULŢUMESC dragă Fluturaş!

elena marin-alexe spunea...

iri
Veşnic îndrăgostite de Domnul nostru drag!
Te pup scumpa mea!

gabryellehelen spunea...

Si ce mult a iubit Petru, dupa iertarea primita in urma lepadarii langa foc, in curtea Marelui Preot!
Frumoase ganduri, Elena! :)

José Ramón spunea...

interesant de intrare
Happy Day din "Amistad"

Un salut călduros de la ...
Textul rezumatului şi reflecţie.

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Intr-adevar, aşa este Gabriela. Uneori mă regăsesc în diverse ipostaze....
Mulţumesc pentru lecturare draga mea! Te pup:)

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias por todos Jose!