vineri, 28 decembrie 2012

Bilanţ 2012..

 La Multi Ani 2012 !!!







A început numărătoarea inversă
Curând voi păşi în noul an, dacă Domnul va îngădui asta. Nu pot să nu mă
gândesc la anul care îşi numără ultimile ceasuri până la un nou început...2013
Pentru mine a fost un an în care am simţit mult lipsa copiilor mei, aflaţi fiecare dintre ei departe de noi, părinţii. Cu trecerea anilor parcă şi dorul devine mult mai greu de purtat, dar Cineva mi-a fost mereu alături şi am avut un umăr pe care să-mi sprijin capul, oridecâteori am simţit necesar s-o fac.
Anul acesta 2012 anul în care am împlinit 60 de ani, a fost un an al binecuvântării pentru mine şi familia mea.
Este anul când mi s-a îndeplinit visul şi am scos volumul de poezii şi proză- Rătăcind printre cuvinte. Mulţumesc celor ce m-au ajutat, în special fam. Gena şi Cristi Lisandru, prieteni adevăraţi, oameni cu suflet frumos.

Realizări am avut chiar din primele luni ale anului şi îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru asta.
Bineînţeles că nici necazurile nu m-au ocolit şi nu puţine au fost, dar El m-a ajutat să trec de fiecare dată şi încă mulţumesc celor care m-au purtat în rugăciunile lor. Mulţumesc tuturor prietenilor dar şi neprietenilor care mi-au călcat pragul virtual. Tuturor le doresc din suflet, ca anul 2013 să le aducă multă bucurie, sănătate şi îndeplinirea dorinţelor bune. Îmi doresc să ne reîntâlnim în lumea literelor şi în anul carese apropie cu paşi repezi.
Dumnezeu să vă binecuvânteze!


  Tuturor va spun:    




La Multi Ani  !!!


 " Binecuvântă, dar, casa robului Tău, ca să rămână pe vecie înaintea Ta! Căci ce binecuvântezi Tu, Doamne, este binecuvântat pentru veşnicie!" 1.Cronici 17:27

Elena Marin Alexe





 

30 de comentarii:

Octavia spunea...

A mai trecut un an...ce repede...parca o clipa a fost..dar daca stam sa analizam multe evenimente s-au petrecut.

Domnul ne-a fost alaturi si anul acesta ce-l incheiem si va fi si in 2013, El e cu noi mereu!

Va doresc sa aveti parte de un an nou binecuvantat alaturi de cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Trec repede anii şi noi ca gândul...draga mea.
Mulţumesc pentru urare şi prietenie.
Dumnezeu să te binecuvânteze în noul an 2013.

la final de drum spunea...

vă multumesc pentru prietenia si dragostea frățescă ce ne leagă întru sluijire înaintea Domnului Dumnezeu /
La Mulți Ani binecuvântați de Domnul!

*ELENA* spunea...

Vă doresc un an plin de bucurii,sănătate,
fericire și multă iubire din partea
celor dragi!
LA MULȚI ANI 2013
Vă îmbrățișez cu mare drag,
draga mea Tiză!
Pupicei.

http://felicitari.tfm.ro/17_an_nou/card382_La_multi_ani/

criss spunea...

La Multi Ani scumpa mea.

Sa dea Domnul sa fii la fel de fericita cum ai fost anul acesta, in toti anii care vor urma.
Sa fii sanatoasa, sa te bucuri te familia ta si de oamenii care-ti sunt aproape.

Un An Nou plin de sanatate si pace sufleteasca.

Te pup cu drag,
Criss.

Ana Maria spunea...

La multi ani! Iti multumesc pt prietenie draga Elena! Sa ne auzim cu bine si in 2013! Petrecere frumoasa iti doresc!

disa spunea...

La Multi Ani, cu binecuvantari sfinte, Elena!

Geocer spunea...

La multi ani cu sanatate si fericire, stimata doamna.

elena marin-alexe spunea...

la final de drum
Prietenia ta mă onorează! LA MULŢI ANI, binecuvântaţi!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Tizo, draga mea, să-ţi dea Dumnezeu tot ce doreşti. Un an binecuvântat, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

criss
Urările tale să-ţi fie întoarse din dragostea Domnului, draga mea Criss!
LA MULŢI ANI, scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Cu mare drag, te îmbrăţişez şi îţi urez LA MULŢI ANI, cu Dumnezeu alături şi binecuvântările Lui!

elena marin-alexe spunea...

disa
Mulţumiri pentru urări, draga mea.Să ai un an fericit şi binecuvântat în dragostea Lui!

miki spunea...

Noul an sa fie cel putin la fel de plin de realizari, sa fiti sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi!La multi ani!

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru urari!
Fie ca toate visele pe care le făuriți în aceste zile magice să se împlinescă și drumul străbatut pentru realizarea lor să vă aducă bucurie în inimi, iar în case fericire și belșug!
La mulți ani!

Geanina Lisandru spunea...

http://geaninalisandru.wordpress.com/2012/12/30/la-multi-ani-happy-new-year/elenamarinalexe/

elena marin-alexe spunea...

Geocer
Vizita aici şi urările tale mi-au bucurat sufletul. Mulţumesc!Mulţi ani şi buni să fie, asta îţi doresc, prietene!

elena marin-alexe spunea...

miki
Mulţumesc, dragă Miki! La mulţi ani fericiţi!

Speranta spunea...


Dumnezeu sa va binecuvinteze si in nou an 2013 "Caci ce binecuvintezi Tu,Doamne,este binecuvantat pentru vecinicie."
LA MULTI ANI DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Toate gândurile frumoase şi urările de bine pentru noul an, ţi le înapoiez ţie şi familiei tale, Ionel Mesaroş!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Ce surpriză frumoasă! Mii de mulţumiri dragilor, frumoşilor şi nepreţuitilor mei prieteni, Gena şi Cristian.Anul care vine să vă aducă noi împliniri pe toate planurile şi să fiţi iubiţi de Dumnezeu!

April spunea...

La Multi Ani cu sanatate si voie buna!

Geanina Lisandru spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=BGV8oi2VOj4&feature=youtu.be

Zenna spunea...

Un an nou plin de realizări să aveţi, cu sănătate, linişte sufletească, putere şi bucurii! Să vă ajute Dumnezeu în toate şi să fie un an mai bun! Vă pup! La mulţi ani!

iri spunea...

BINECUVANTARI CERESTI SA VA INSOTEASCA TOT ANUL 2013!
LA MULTI ANI ELENA DRAGA!

elena marin-alexe spunea...

April
Te îmbrăţişez pe 2013, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
MULŢUMESC , DRAGII MEI DRAGI.SĂ AVEŢI UN AN BINECUVÂNTAT!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
MULŢUMESC, SCUMPA MEA.SĂ AVEŢI ŞI VOI UN AN MINUNAT!

elena marin-alexe spunea...

iri
Am intrat în 2013. Binecuvântări pe cale, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Mulţumesc cu tot sufletul, draga mea, de dincolo de ocean. Fii binecuvântată!