duminică, 2 decembrie 2012

Parc-a fost ieri...


Parc-a fost ieri când m-ai găsit
căzută-n drum şi tâlhărită,
cu idealul ne-mplinit,
uitată, tristă, părăsită...

Treceau pe lângă mine toţi,
mă ocoleau făr să le pese,
oameni de bine, răi sau hoţi
cu glasurile bine drese.

Râdeau de mine, căci eram

în zdrenţe fără de podoabă,
amaru-n suflet îl căram,
în loc să port la gâtu-mi salbă.

Rănită, cu ochii-n pământ,

tânjeam după un strop de apă,
uitasem primul legământ
ce-n dragoste inimi adapă.

Despre nădejde nu mai zic,

în inima mea îndoiala
a semănat flori de nimic
şi mi-a marcat pe veci greşeala.

Dar ai trecut şi Tu, Isus,

prin valea plângerilor mele
şi-n marea-Ţi milă de nespus
mi-ai arătat sclipiri de stele.

M-ai dus la Marea de cristal

o apă vie minunată,
pe răni mi-ai pus mir de santal
şi-am fost, Isuse, vindecată.

Cu gingăşie mi-amintesc,

de mână m-ai purtat cu milă,
am învăţat să Te iubesc,
să uit de lumea cea ostilă.

Mi-ai dăruit un strai albit,

curat, ca picurul de rouă,
din fir subţire împletit,
ca dar de sus la viaţa-mi nouă.

Pe frunte port senin de cer,

când ochii mei privesc la Tine
şi mersul nu-l mai simt stingher,
căci totdeauna Eşti cu mine.

Acum Îţi mulţumesc şi plec,

s-aştern în cale-Ţi trandafirii,
Apoi an să mă odihnesc
sub crucea din Dealul Iubirii.
 
Elena Marin Alexe

14 comentarii:

Cecilia. spunea...

Superb! Atat am de spus.

*ELENA* spunea...

Superbe versuri,îmi merg la suflet!
”Parc-a fost ieri când m-ai găsit
căzută-n drum şi tâlhărită,
cu idealul ne-mplinit,
uitată, tristă, părăsită...

Treceau pe lângă mine toţi,
mă ocoleau făr să le pese,
oameni de bine, răi sau hoţi
cu glasurile bine drese.”
Să aveți o seară frumoasă
și săptămâna ce începe să fie
cât mai ușoară!
Vă pup și îmbrățișez draga mea Tiză!

Cristian Lisandru spunea...

Ce frumos. Un poem pe care l-aţi trăit până în adâncul sufletului. Am citit cu plăcere şi vă doresc un început de săptămână excelent, scumpă doamnă!

geaninalisandru spunea...

Elena, draga noastră, am citit-o de multe ori. Am intrat, am ieșit, am citit și gândurile îmi sunt pironite în fiecare vers.

Trăirile tale ajung la noi cu mare ușurință datorită modului prin care ne transmiți stările tale.

Îți mulțumim și te îmbrățișăm, om frumos!

Speranta spunea...


"Pe frunte port senin de cer,
Cand ochii mei privesc la Tine
si mersul nu-l mai simt stingher,
Caci totdeauna esti cu mine.

Acum Iti multumesc si plec,
s-astern in cale-Ti trandafirii,
vreau toata viata sa-mi petrec
sub crucea din Dealul Iubiri."

Scrii asa de frumos!

Multe binecuvantari iti doresc!

Draga mea Elena!

Rodica Botan spunea...

Parc-a fost ieri...

elena marin-alexe spunea...

Cecilia.
Bine ai revenit, dulcea mea, Cecilia!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
La fel iti doresc si tie, Tizo, cu multumiri pentru trecerea pe aici.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Da, l-am trait si parca a fost ieri...
Multumiri din toata inima, Cristian!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Trecerea ta pe aici lasa in urma raze de soare pe sufletul meu, draga mea draga, Gena.
Multumesc pentru gandurile bune, Va iubesc cu iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Si tie balsam de binecuvantari, din bogatia dragostei divine, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Retraim mereu clipele de mare har. Multumesc, Rodica, draga mea!

tasha spunea...

Frumos!!! te pup Elena si te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Îmbrăţişări de suflet, draga mea!