luni, 30 septembrie 2013

Viaţa ca o toamnă..

http://www.youtube.com/watch?v=iUzaRUZ4GFc 
În memoriam Silvia Tărniceru


Mi-e viaţa toamnă desfrunzită
De nopţi şi zile peregrine
Ce mi se par ca o vâltoare
În drumul meu Doamne spre Tine

Tu mă aştepţi de-o veşnicie
Pe-albastra cerului cărare
Vrei să mă-npodobeşti cu raze
Din aur pur şi pietre rare

Dar pân-atunci îmi trec veşmântul
Cu mare grijă pe la cruce
Păstrez albeaţa ne-ntinată
Căci bucurie-mi va aduce

Mai urc sau mai cobor o treaptă
De multe ori mă poticnesc
Dar pentru-că El mă aşteaptă
Din calea mea nu mă opresc



elena m. alexe



http://www.youtube.com/watch?v=iUzaRUZ4GFc  Priveghiul Silviei a fost ca şi viaţa ei, INEDIT!

4 comentarii:

nakudo spunea...

doar imbratisari verzi...altceva ar fi de prisos

Dumitru K. Negoita spunea...

Întru-n pic de vreme am venit la "plimbare"şi, m-am dus în jos până la "nopţi târzii", de aici m-am ridicat înspre: "iubire necondiţionată, dor de părinţi, de multe ori, drum bun în viaţă". Şi-am mers prin "vis şi realitate la veac de tăcere", citind cu bucurie o "doină la a 61 aniversare... până la Timişoara". Întristându-mă de "drama lui Ionuţ" şi, după "hai noapte, boare de toamnă, viaţa ca o toamnă ", o frumoasă poezie cu a fost...odată! Dar, nu numai atât, drumul meu prin "hai la plimbare" a simţit un parfum din cel mai curat epic! Felicitări!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Mulţumesc pentru îmbrăţişări, fată verde...optimistă!
Te pup.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Vă mulţumesc din adâncul sufletului pentru ...neuitare, d.le Negoiţă!