vineri, 16 ianuarie 2015

Pe morminte se pun flori

    Anul acesta am hotărât să mă împac cu inima mea. Aşa că  am rupt firele care mă legau de trecut, aducându-mi valuri de tristeţe. Unii dintre prietenii mei buni au dat bir cu fugiţii, invocând diverse motive. Când nu există încredere reciprocă, prietenia moare. Aşa că am ales să nu-i mai urmăresc şi i-am şters din listă. Fiecare este liber. Eu voi păstra cu sfiinţenie amintirile frumoase care ne-au legat, restul voi uita cu desăvârşire, dar nu voi uita că pe morminte se pun flori. Eu am ales să răspund la tăcere cu TĂCERE, dar voi pune trandafiri galbeni pe morminte...
Aşa voi merge mai departe liberă, căci am cugetul curat.
PS.
    Am revenit la prima dragoste, din virtual, la blog. Mă voi plimba pe la "încă" prietenii mei, voi încerca să recuperez timpul pierdut, vizitând mai des casele voastre virtuale, citind şi bucurându-mă de bogăţia pe care fiecare o etalaţi acolo. 
Doresc tuturor un an mai bogat în trăiri, inspiraţie, realizări şi multe binecuvântări !




elena marin alexe

16 comentarii:

Aris spunea...

Si pe iubiri trecute se pun lacate...mari, grele ca dezamagirea ramasa in suflet. Mergem inainte. Ne regrupam si facem din fiecare zi o Bucurie. Bine te-am regasit, Elena, chiar daca nu ne am despartit niciodata de vreo 5 ani... cred!

Maria spunea...

Am vrut sa va trimit niste versuri. Dar va las sa le alegeti pe acelea ale poetului nostru "comun", pentru ca stiu ca va vor face bine. Nu trebuie sa fiti trista. Oamenii aleg tacerea si vor reveni, poate, la sentimentele bune. Sa fie si ei sanatosi, dar si dumneavoastra. Toate gandurile bune !

Radu spunea...

Nimic nu e vesnic , Elena ! Sa ai un an bun , cu sanatate si multumire sufleteasca ! :)

INCERTITUDINI spunea...

Mă bucur să ne „întâlnim”!

Un an bun și frumos vă doresc!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Aşa este dragă Aris. Prietenii adevăraţi nu părăsesc fără motiv. Îţi mulţumesc pentru prietenie!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Adevăraţii prieteni nu trădează. Mulţumesc pentru prietenie, Maria, dragă. Cum spunea POETUL - PRIETENIA ADEVĂRATĂ NU MOARE NICIODATĂ.

elena marin-alexe spunea...

Radu
DA. NIMIC NU E VEŞNIC, Doar: DRAGOSTEA NU VA MURI NICIODATĂ, CĂCI DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE. Iar prietenia fără dragoste nu poate rezista timpului.

elena marin-alexe spunea...

INCERTITUDINI
Mulţumesc, mult. Cu aleasă prietenie.

portal turism spunea...

Iti doresc un an absolut minunat care te va acoperii numai de bucurii! Iar prietenii adevarati mereu o sa ramana indiferet de vremurile grele!

C.L.M. spunea...

Ma bucur ca ati revenit! o zi faina!

elena marin-alexe spunea...

portal turism
Trăiască prietenia adevărată! Mulţumiri.

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Şi eu mă bucur că mi-ai călcat iar pragul, draga mea.Îmbrăţişări. Cu prietenie.

nakudo spunea...

prieteniile adevarate se cern.doar cele adevarate rezista in timp.eu n-as strica nici florile..ha.ha...va pup si ma bucur de revenire aici.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Fată...fată verde, of, of, eşti incurabilă :) şi te iubesc!

Mai exista o sansa spunea...

Fii binevenita si binecuvantata, draga mea. Iti doresc inca un an plin de binecuvantari ceresti pe care doar "TATA" ti le poate da. Eu nu pot decat sa ma rog sa faca acest lucru pentru tine, pentru noi, pentru toti cei care-L iubesc.
Pacea sa te insoteasca mereu!
Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

Mai exista o sansa
Pacea să ne însoţească mereu, Monna dragă! Amin. Mulţumesc pentru popas şi urări.