luni, 21 februarie 2011

EXCEPŢIONAL!!!

O voce de excepţie, ba mai mult, aş putea spune -UN FENOMEN!
Narcis.Ianău un tanar de 16 ani din Bacau, binecuvântat de Dumnezeu cu un timbru vocal foarte rar, a uimit asistenţa şi milioane de telespectatori.
Chiar dacă pot să cânt și tonalități joase, cel mai simplu mi se pare să cânt ca și contratenor. Nu fac niciun efort pentru asta. Pur și simplu sunetele îmi ies în mod natural, firesc", a afirmat adolescentul de 16 ani.
Vă rog să-l ascultaţi cântând. Pe mine m-a emoţionat până la lacrimi.




28 de comentarii:

... spunea...

Fiind prima editie a acestei emisiuni de divertisment,am urmarit-o inca de la inceput.
Daca la debut am fost oarecum dezamagit de nivelul competitorilor,in momentul in care l-am ascultat pe Narcis Iustin Ianau,am fost realmente emotionat.Nu credeam ca acest tanar firav sa aiba un talent iesit din comun.Datorita acestui adolescent, am urmarit emisiunea pana la final,in speranta ca poate va mai "rasari " vreun talent.Din nefericire,dupa opinia mea,niciun concurent nu a reusit sa-l depaseasca pe Narcis.
M-am bucurat foarte mult pentru talentul extraordinar a acestui copil modest!
Sper din tot sufletul sa aiba parte de recunoasterea talentului sau si ,implicit,de o viata mai buna!

Fleur du May spunea...

Contratenorii sunt voci rare, si minunate as spune eu.

Evident mai are multe de invatat, dar eu cred ca prin multa munca...si daca il ajuta Dumnezeu sa gaseasca un profesor daruit, o sa ajunga acolo unde isi doreste.

Eu nu pot decat sa ii urez succes si sa creada in fiecare moment in visul lui, indiferent ce spun altii!!

Ana Maria spunea...

Are o voce impresionanta intr-adevar! Ma bucur ca a fost descoperit! :)

Lisandru Cristian spunea...

O propunere deosebită. Am rămas cu totul surprins atunci când l-am auzit pentru prima oară. Nu mă aşteptam la un asemenea timbru. Sper să meargă mai departe şi să mai auzim de el...

O săptămână minunată să aveţi! Gândurile noastre bune!

nakudo spunea...

ceea ce demonstreaza inca o data ca de multe ori aparentele inseala..ca intr-o carcasa care poate nu ne prezinta interes,interiorul e genial...darurile au fost impartite generos...va pup

ELENA spunea...

L-am văzut și mă întreb unde
a fost până acum?
Sper că l-a auzit cineva!
Văb doresc o săptămână minunată!
Vă pup draga mea Tiză!

marada spunea...

L-am urmarit in direct. Cand a aparut pe scena si a inceput sa vorbeasca era sa schimb canalul. Bine ca am avut rabdare! L-am urmarit stand in picioare, cu sufletul la gura!
Ce bine ar fi daca ar gasi pe cineva care sa investeasca in el! Ma tem ca sunt bani doar pentru pipite...
Sa dea Domnul sa aiba si un dram de noroc pe langa talent!

Danube Daughter spunea...

si eu am plans si am izbucnit instantaneu...si mereu o patesc cand ma uit din nou. este o minune! si are intr-adevar un dar special!! sper ca acest concurs si profesorii de acolo sa il indrume inspre cariera aceasta!

tasha spunea...

Este grozav baiatul ,a uimit o tara intreaga si nu numai!ai vazut ce reactia au avut toti????emotionant de-a dreptul!

elena marin-alexe spunea...

...
Si eu m-am bucurat si sunt fericita ca mai avem asemenea valori in Romania.

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Sa-l ajute Domnul sa-si urmeze visul.Merita!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Intr-adevar este un prilej de bucurie.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Un talent autentic, daruit de Creator. M-a impresionat mult.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Acest tanar are o sclipire de geniu!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
L-a vazut in sfarsit.Sa ne bucuram pentru el draga tizo!

elena marin-alexe spunea...

marada
Si eu l-am urmarit cu lacrimi de bucurie.Este fenomenal!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Soprano draga, eu zic sa-i uram bun venit in lumea muzicii!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Da! A fost soc pentru toti...

teonegura spunea...

Frumos, ma bucur mult sa vad ca inca n-am secat, noi, ca popor, ca inca dam talente, indiferent despre ce domeniu e vorba. E o reala placere sa-l asculti...

Cella spunea...

si cati nu mai sunt ca el? Avem valori nevalorificate ....

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Accest lucru ar trebui sa ne intareasca respectul fata de natiunea din care facem parte.

elena marin-alexe spunea...

Cella
Bineinteles ca sunt.Dumnezeu sa-i binecuvanteze!

tu26dor spunea...

cat de pacat ca cei de la ProMedia au interzis clipul pe retelele de socializare si mai ales in afara teritoriului tarii, limitand astfel sansele tanarului sa devina consacrat. acest copil merita tot!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Cred ca noi inca nu am invatat sa promovam pe cei valorosi...

Cristake spunea...

Iaca am picat mai tarziu si "propitarii" protevisti au interzis clipul. Faina treaba, asa ceva patesc si pe youtube, ca alde BMG sau Sony sau nu stiu care zice ca nu e voie sa se difuzeze "in your region/country" (pesemne noi suntem vreun teritoriu necartografiat, cu salbatici). Sanchi, ce gentilomi! Bine le-a facut baietii de la Pirate Bay, ca a castigat la cremenal dreptul de libera circulatie a "filelor" pe internet!
De ciuda, ma duc sa ascult niste muzica morosana. Jos ProTV, jos Sarbu, huo Loredana!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

m-a impresionat tare mult vocea lui..initial am crezut ca vocea e de pe banda...sper sa l si sprijine cineva

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Comentariile tale sunt de genul-rasu'-plansu'dar asa se intampla doar la noi in tarisoara asta , care singura isi baga bete-n roate.
O zi binecuvantata sa ai Cristake!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Si eu spar sa i se acorde tot sprijinul acestui copil binecuvantat de Dumnezeu.