miercuri, 9 februarie 2011

Lacrima de la miezul nopţii

Am alunecat
pe lacrima de la miezul nopţii
şi visul speriat
s-a trezit în coşmar
pentru o clipă.
Atunci, degetele din perdeaua norilor
tremuratoare
şi încărcate de milă,
au şters urmele
deziluziei,
iar nădejdea aruncată pe umeri,
ma ajutat 
să cobor
în zâmbetul soarelui,
din zorii unei zile promise,
dar ne-ncepute încă.

elena marin alexe.

24 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă... O lacrimă la miezul nopţii... Poetică alunecare, păcat doar că acel vis s-a trezit în plin coşmar.
Şi totuşi, există "nădejdea", cea care ne ajută să trecem peste toate, pentru a ajunge în "zorii unei zile promise". Am citit cu plăcere poezia, apreciez atât concentrarea, cât şi mesajul ei...

O zi bună să aveţi, alături de cei dragi de lângă dumneavoastră!

Am să las un citat din Havel - "Speranţa este o stare mentală, nu lumească. Speranţa, în sensul ei adânc şi puternic, nu este acelaşi lucru cu bucuria atunci când totul merge bine, sau cu dorinţa de a investi în planuri care sunt destinate evident succesului, ci abilitatea de a munci pentru un lucru bun"...

Gânduri bune!

denisia spunea...

O imbratisare sincera, va las la margine de vis...

Tzzumbi spunea...

Daca Dumnezeu a promis, Dumnezeu va da :)

Ana Maria spunea...

Da ce are toata lumea? Pluteste cumva astenia in aer??? Hai, ca vine primavara si o sa fie mai bine! Seara frumoasa!

Cella spunea...

Ce bine ca n-am cazut de tot =))

O zi fara caderi sa ai ;)

disa spunea...

La final, un ton optimist.
Binecuvantari sfinte, draga mea prietena!

Ninoo spunea...

foarte frumoasa este poezia.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Mi-a placut citatul din Havel.
Nadejdea iti sprijina piciorul pe treapta si e mare lucru.Oare ce ne-am face daca nu am avea o farama de nadejde? Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

denisia
La fel si pentru tine draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Tzzumbi
Categoric.
Gand bun!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Cateodata, fara astenie, inima ti se umple de tristete...Te imbratisez draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Cella
Amin! La fel iti doresc si tie scumpo!

elena marin-alexe spunea...

disa
Amin! Le impart cu tine draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Ninoo
Multumesc si ma bucur daca ti-a placut Lavi draga!

... spunea...

Cat de frumos si profund !
"să cobor
în zâmbetul soarelui,
din zorii unei zile promise,
dar ne-ncepute încă."
Sunt fara cuvinte.De multe ori m-am regasit in starea pe care ati descris-o atat de frumos in finalul poeziei.
Va doresc o seara linistita !

gabryellehelen spunea...

Visul s-a trezit in cosmar doar pentru o clipa, deoarece tot ceea ce este teama, nu vine de Sus...
Mi-au placut versurile! :)

elena marin-alexe spunea...

...
Si mie imi place sa ma regasesc in scrierile prietenulor.Un sfarsit de saptamana fericit iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Multumesc.Frumoasa remarca ta Gaby!

Niculicea Lavinia spunea...

Versuri pline de profunzime! Mi-au placut.Sa aveti inspiratie in continuare!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc Lavinia draga.Te mai astept "laplimbare"!

Rappa_ru' spunea...

Minunat ca de obicei:)...o seara frumoasa:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Multumesc din suflet Andrei! Numai bine iti doresc si te mai astept cu mare drag!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

de fiecare data gasesc la dumneavoastra postari care imi fac mare placere, le citesc cu mare drag\
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Ma bucur sa te simti bine pe aici intotdeauna Fluturasule!