marți, 15 februarie 2011

Focul lăuntric


La flacăra focului lăuntric,
degetele prind să se dezgheţe
încet şi sigur.
Unul câte unul, furişându-se
printre gânduri ce ard,
ademenesc raze de lumină,
le trec prin lacrima sufletului,
dăruindu-le slovei
întru aducere aminte.
Doamne, câte raze
au fost furate
şi focul încă mai arde,
degetele ademenesc,
lacrimile nu s-au uscat,
iar slova e mai vie ca oricând,
la flacăra focului lăuntric.
elena marin alexe

30 de comentarii:

Octavia spunea...

Frumoase versuri

iri spunea...

Multe binecuvantari!

gabryellehelen spunea...

Sa nu se stinga acest foc ce da putere slovei! :)

... spunea...

Superbe versuri!
Incarcate cu seva iubirii ,aceste versuri oglindesc lumea dupa care tanjim cei care credem in triumful Adevarului.
Va doresc o zi frumoasa!

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă...

"le trec prin lacrima sufletului,
dăruindu-le slovei
întru aducere aminte.
Doamne, câte raze
au fost furate
şi focul încă mai arde,"

Un pasaj central în care se regăseşte ideea întregului poem, cred eu...
Focul arde permanent, iar lacrimile cristaline ale sufletului îş aduc jertfa lor.

Să aveţi o zi cât mai bună, alături de cei dragi...

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Multumesc mult draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
La fel iti doresc si tie draga Iri!

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Nu pot sa spun decat amin.Multumesc Gabry!

elena marin-alexe spunea...

...
Daca tanjim dupa Iubire si Adevar, chiar vom gusta din ele. Numai bine iti doresc prietene!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Intotdeauna atingi centrul poemului.O zi buna cu mult senin in suflet sa ai Cristian!

nakudo spunea...

La flacăra focului lăuntric,
degetele prind să se dezgheţe
încet şi sigur.e 4 oara cand recitesc acest fragment...cred ca intradevar daca focul launtric este intretinut de cel ce a creeat totul...atunci tot ce este interior v-a transforma..la timpul lor si atunci cand trebuie sa rodeasca.stiti ce este spectaculos?cred ca am pierdut sirul citirii si studierii Bibliei,de atatea ori dar...ieri dupa atatia ani,citind din Isaia40:22,a fost prima data cand am putut realiza un lucru..stiti care?inainte de stiinta,aceasta carte nu a mintit,dupa cum stiti Isaia a trait cu 2500 de ani inainte de Hristos,dar acolo e scris de legile clare ale cerului si pamantului si ca terra e sferica,rotunda.draga prietena in ce an s-a demonstrat ca pamantul e rotund?hi-hi,cati au fost arsi pe rug?povestim...va sun...acum inca sant prinsa in deschiderea ochilor...va imbratisez cu dragoste...

ELENA spunea...

Doamne, câte raze
au fost furate
şi focul încă mai arde,
degetele ademenesc,
lacrimile nu s-au uscat,
Foarte frumos acest poem,eu așa
îl numesc Tizo draga mea!
O dimineată excelentă!
Mii de pupicei...

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Citesti nu te-ncurci fata verde! Te pup cu mare drag.Am fost ocupata de sambata incoace, caci mi-a fost fata de la cluj acsa si am mai petrecut mai mult timp cu ea..
Poate mai vorbim;]

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Focul inca mai arde si ferice de cel ce nu-l stinge.
Te pup Tizo.Fii binecuvantata!

Andressa spunea...

amazing.

elena marin-alexe spunea...

Andressa
Welcome my dear! You wait here!
God bless you!

corina spunea...

Versurile le-am citit de cand le-ai pus dar nu m-am semnat,sunt patrunzatoare. azi, vin sa-ti soptesc ca e Vineri, si te-am vizitat!
Sa ai bucurie!

Luminita Ciuciumis spunea...

D-na Elena, sunteti asa de scumpa, ma coplesiti cu bunatatea si aprecierile dumneavoastra,multumesc.Sunteti minunata!^_^

Ana Maria spunea...

ce frumos! te-am pupat draga mea!

Lavinia spunea...

frumoasa poezie:)

elena marin-alexe spunea...

corina
Scumpa mea, multumesc pentru semnul trecerii tale pe aici.Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Imi esti foarte draga si intotdeauna te citesc cu placere. Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ganduri bune de la inima la inima Ana draga!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc pentru lectura Lavinia!

tasha spunea...

Multa sensibilitate,frumoase versuri!
Te pup si te imbratisez!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumoase versuri, iar alaturarea fotografiei este nemaipomenita:)...salutare doamna Elena:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va imbratisez cu mare drag, minunate versuri

elena marin-alexe spunea...

tasha
Numai ganduri bune , draga tasha!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Cum stii tu sa ma magulesti Andrei draga!
Ganduri bune din suflet!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc Fluturas!