miercuri, 2 februarie 2011

Dimineata devreme...


Îmi place starea de continuă devenire, cu o ţintă în faţă şi nu în spate.”
G.B. Shaw

Am deschis si azi loc luminii care s-a strecurat hoteste printre pleoapele grele de somn.Vrand -nevrand ferestrele s-au luminat si stralucirea de basm a zapezii mi-a binedispus inima.
Dupa o discutie cu Tatal m-am linistit. Sunt fiica de rege si nu un rege oarecare ci Regele Regilor! Bucuria mi se intipareste pe chip, ca o scriere din vechime, semn cu semn, pana ajung sa disting intregul mesaj:

„Domnul mi se arată de departe: Te iubesc cu o iubire veşnică; de aceea îţi păstrez bunătatea Mea!”
Ieremia 31:3

Linistita sorbind cu placere cafeaua de dimineata, imi las privirile sa alunece pe geam spre gradina...Adorabila iarna asta!





22 de comentarii:

marada spunea...

Avem acelasi Tata, care va fi langa noi mereu!
Sa-L rugam sa ne ierte si sa ne ocroteasca!

nakudo spunea...

draga mea prietena,nu pot spune ca nu m-am intristat rau dupa toate cele intamplate...dar vreau sa spun ca te stiu real...un om fara ascunzisuri...fara ipocrizii...fara falsitati...mereu ce culege durerea datorita iubirii sale...iti zic atat....santem mici..dar ne poate plasmui iubirea intr-un om nou...multi gresesc fata de tine...multi...dar stiu ca iubirea ta cuprinde tot...penytru ca doar prin iubire ne apropiem de El...va iubim...si venim...ca de la inima la inima....ma doare cand te jignesc ce-i ce nu te stiu real...sau care au comentat ca un contraserviciu...tu comentezi-ei la fel...rupete-te si vezi doar drumul...nu salvam noi omenirea,draga mea,ci CEL CU VIATA moarteaA CALCAT....multe nebuynii virtuale...nu se merita..e doar virtual...nu e realitate....sa imbratisam pe mary si de ce nu pe ingerul tau....Dumnezeu vede tot..el judeca..el da toata distribuirea...esti un om cu multi talanti...multi rau de tot...de asta si drumul e mai greu....te iubim cum putini oameni ii iubim...nu-s la stadiul tau de supraom...hi-hi

mmary spunea...

Draga Stefania,draga doamna Elena, primul gand a fost sa nu comentez sa va las sa credeti orice doriti despre mine si inca cred ca asa ar fi cel mai bine.Cu toate acestea din respect si pentru ca-mi pasa de sufletele voastre si nu doresc sa va faceti pacate aducandu-mi in gandurile voastre acuzatii nedrepte, se pare ca nu ma pot abtine sa nu va spun ca eu nu am comentat pe acest blog doar pentru ca ati comentat dumneavoastra pe al meu.Aceasta afirmatie e eronata.Apoi , sincer , nu inteleg de ce m-ati legat atat de tare de "Ingerul tau" , de ce actiunile si cuvintele lui le-ati proiectat asupra mea???Acest lucru chiar nu-l inteleg deloc.Oare sa fie doar din cauza faptului ca i-am permis sa comenteze pe blogul meu si am comentat si eu din cand in cand pe al lui?Oare v-ati gandit vreo clipa ca intentia mea era acea de a-i arata cat de dulce si bun e Isus si ca EL e singurul Domn?Daca ii indepartam de noi pe cei care ne jignesc si ne ofenseaza, pe cei care percep poate intr-un mod eronat Divinitatea cum am putea sa le vestim Iubirea ce s-a rastignit pentru noi si ne-a poruncit sa ne iubim unii pe altii asa cum ne-a iubit El?

Eu imi traiesc viata urmand aceste cuvinte din Matei , cap.5:

"39. Eu insa va spun voua: Nu va impotriviti celui rau; iar cui te loveste peste obrazul drept, intoarce-i si pe celalalt.

40. Celui ce voieste sa se judece cu tine si sa-ti ia haina, lasa-i si camasa.

41. Iar de te va sili cineva sa mergi o mila, mergi cu el doua.

42. Celui care cere de la tine, da-i; si de la cel ce voieste sa se imprumute de la tine, nu intoarce fata ta.

43. Ati auzit ca s-a zis: "Sa iubesti pe aproapele tau si sa urasti pe vrajmasul tau".

44. Iar Eu zic voua: Iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va vatama si va prigonesc,

45. Ca sa fiti fiii Tatalui vostru Celui din ceruri, ca El face sa rasara soarele si peste cei rai si peste cei buni si trimite ploaie peste cei drepti si peste cei nedrepti.

46. Caci daca iubiti pe cei ce va iubesc, ce rasplata veti avea? Au nu fac si vamesii acelasi lucru?

47. Si daca imbratisati numai pe fratii vostri, ce faceti mai mult? Au nu fac si neamurile acelasi lucru?

48. Fiti, dar, voi desavarsiti, precum Tatal vostru Cel ceresc desavarsit este."

Acum poate veti intelege actiunile mele.Poate da , poate nu .Mai mult insa nu voi spune deoarece nu-mi pasa de reputatia mea, de modul in care ma vad oamenii.Puteti sa spuneti si sa credeti orice doriti despre mine.Viata mea ma lupt din rasputeri sa devina lumina, puritate , iubire .Asta ma lupt sa vada Isus cand imi cerceteaza inima.Sunt trista ca inca vede in ea mult intuneric.Parerea Lui e cea care conteaza , a oamenilor chiar nu ma intereseaza dragele mele.
Sincer incerc sa nu judec pe nimeni, probabil de aceea in inima mea e atata pace.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata Pacea , Iubirea si Indurarea Sa!

Aris spunea...

Viata pare mai usoara si drumul mai lin cand in cele cateva minute de ragaz gasesc randuri, sau ganduri, frumoase de la prima citire.
Cat despre iarna asta,da, adorabila, parca coborata din chihlimbarul cu a fost odata...

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă... Iarna este adorabilă la dumneavoastră, aici este doar ger şi a mai rămas ceva din ultima zăpadă. Nu ştiu dacă va mai ninge prin Bucureşti, poate că nu... Mă bucur şi ne bucurăm să vă găsim atât de optimistă.

Vă îmbrăţişăm!

nakudo spunea...

draga mary..departe de mine gandul de a te acuza,nici macar pe ingerul tau pentru ca fiecare avem liberul arbitru si puterea de a alege..uite o sa-ti explic cum e situatia.o cunosc pe elena de aproape trei ani,real,am stat,am mancat in casa lor...si in realitate este un om plin de iubire si toleranta ca si pe blog...un om care prin caracterul sau te face sa -ti fie rusine de a face ceva necuviincios...nu te leaga nimeni de ingerul tau,avem dreptul sa ne alegem prietenii ...asa cum si eu am priteni,yogini,crestini,musulmani....doar ca elenanu hartuieste pe nimeni si nu e o batranica care se plictiseste si cauta ocupatie...cred ca ar fi vrut,fiind prietena cu tine sa o sustii...sa spui ca nu e un om rau...ca nu uraste pe altii..s-o aperi si sa fii alaturi de ea...e un om hipersensibil care sufera mult,care e prea sincer si direct..atat..dar oare nu toti avem scapari?toti,mary.nu e prima data cand plange,cand petrece ore pe genunchi..etc stii si tu...ma iertati doamna elena...ca povestesc despre dumneavoastra...apoi nicio unul nu detinem adevarul suprem...atata timp cat santem doar niste oameni..zau...multa lumina si dragoste iti trimit mary

elena marin-alexe spunea...

marada
Da, ajutorul nostru al tututror oamenilor este doar in EL.O ZI CU SENIN IN INIMA ITI DORESC DE LA VRANCEA!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Asa este, nu noi salvam lumea, caci nu putem lua locul DOMNULUI ISUS. Asa cum ti-am mai spus si tu stii nu am nici pic de ura fata de nimeni, doar ca nu doresc sa am prieten pe cineva cu care nu am nimic in comun.
Mai vb.fata verde! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Crezi ca eu nu pot abuza de versete din biblie? Pot, dar nu cu asta voi arata cat sunt de credincioasa.Las faptele sa vorbeasca si pe Domnul Isus sa judece.
Am drept sa-mi aleg prietenii pe anumite criterii si nu fac colectie de prieteni sa fie la numar.
Ce as fi mai buna in fata Domnului daca as imbraca tot blogul meu in versete din Sf, Scriptura? Nu cred. As parea ipocrita chiar si-n proprii mei ochi.
Fiecare alege dupa incredintarea sa, orice lucru si orice actiune din viata sa.
Eu am ales de 2 ani sa nu-l am printre prieteni pe cel ce se intituleaza impropriu 'ingerul tau'.As dori sa nu mai discutam pe aceasta tema, care pentru mine este definitiv inchisa.
Numai bine si Lumina pe cale iti doresc Mary!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Cu toata portia ei de capricii, iarna asta mi-a incantat sufletul.Ma bucur de prietenia ta Aris.Iti urez o zi binecuvantata si cu multa inspiratie la scris.:}

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Da , iarna este superba aici la Vrancea. Cristian iti multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa treci pe aici.Cat despre optimism, il recuperez mai mereu pe genunchi...
Ganduri frumoase si binecuvantari sfinte sa aveti dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Ai spus bine:avem drept la alegere. Un exemplu: Eu nu suport manelele si nici pe manelisti si nu mi-as dori vreodata sa fiu prietena cu ei.Asta nu inseamna ca ii urasc,sau le doresc raul.Pur si simplu nu-mi plac si nu-i doresc in preajma mea sau ii ocolesc. Nu mi-l doresc pe D.Diaconescu presedinte:}.Pentru asta 'unii' ar spune ca sunt deficitara in iubirea de aproapele.
Cu atat mai mult aici in casa mea virtuala e logic sa imi aleg prietenii nu?
Tu spui ca am dat dovada de toleranta.Eu afirm ca exista anumite situatii in care toleranta mea este 0.Asta se intampla cand cineva se atinge de unicitatea Sf.Treimi si murdareste divinitatea lui ISUS. Totul pana la ISUS!
Diferenta de la toleranta la prietenie este enorma.Unii oameni nu au capacitatea sa inteleaga.E problema lor.
Eu raman asa cum sunt si voi continua sa aplic propriile reguli pentru viata mea si daca voi gresi, tot eu voi fi cea care va da socoteala in fata lui Isus in ziua judecatii.
Multumesc pentru tot Stefy! Fii binecuvantata1

mmary spunea...

Sincer doamna Elena a face cunoscut Cuvantul Domnului nu mi se pare un abuz,dimpotriva ,acest lucru ni l-a cerut Isus,si ni l-au cerut si Apostolii:

Sa facem cunoscuta Evanghelia si sa o traim.

Cat despre "colectia de prieteni" eu mi-am desfiintat "google friend conect(Persoane interesate)" in urma cu un an si ceva tocmai pentru a nu face colectie de prieteni.In acest sens am comentat doar pe 3 sau 4 bloguri dintre care unul e cel al dumneavoastra.

Apoi , draga Stefania, eu iti inteleg punctul de vedere, sunt de acord oarecum cu tine insa eu nu am vrut sa intervin intre ei, nu era cazul.
Cred ca doamna Elena a suferit , si eu am facut-o ,insa in conceptia mea , "asa ipocrita cum e ea" suferinta te purifica si am considerat ca aceasta "situatie" in care s-a aflat doamna Elena ii era favorabila in fata lui Isus, putea profita de ea castigand virtutea smereniei.De aceea nu am intervenit si nu am vrut sa o laud; ma feresc sa fac asta deoarece intotdeauna ma gandesc cat de prost ma simt eu atunci cand sunt laudata.Imi displace total acest lucru deoarece imi cunosc mizeria.
Sincer , pentru ca-mi pasa de sufletul doamnei Elena , doream sa o las sa se reverse asupra ei Harurile Domnului nu sa o laud si sa o pun in acest fel in fata ispitei care ar fi fost: SLAVA DESARTA!

Isus a spus ca atunci cand ne urasc oamenii sa ne amintim ca pe EL l-au urat prima data."Situatia" in care s-a aflat doamna Elena o facea foarte asemanatoare cu Isus, era ceea ce vrea EL sa fim.Vedeti, eu acum ma simt mult mai bine , in situatia de "ipocrita " si "neacceptata" deoarece ma identific intr-o mai mare masura cu EL.

Insa probabil noi intelegem diferit lucrurile.

Cu Iubire din Iubirea LUI va imbratisez si va binecuvantez in numele Tatalui , al Fiului si al Spiritului Sfant!

ELENA spunea...

Vă mulțumesc de vizită
scumpa mea Tiză și credeți-mă
că abia aștept să treacă iarna..!
O zi frumoasă cu mult soare!
Mii de pupicei...

elena marin-alexe spunea...

mmary tu spui:
suferinta te purifica si am considerat ca aceasta "situatie" in care s-a aflat doamna Elena ii era favorabila in fata lui Isus, putea profita de ea castigand virtutea smereniei.De aceea nu am intervenit....

Chiar nu intelegi ca avem drumuri diferite? Tu trebuie sa castigi virtuti...eu am totul prin Cristos, care ma intareste [spune si ap.Pavel]o spun si eu. Nu ma intereseaza lauda nimanui, caci imi cunosc 'lungimea plapumei, dar si zbaterile sufletului.
Te-am rugat de nenumarate ori doar atat: spune-i prietenului tau sa nu ma mai hartuiasca, deoarece nu -l accept intre prietenii mei.Nu te-am rugat altceva.

Te rog daca mai ai ceva , vreo replica de dat lui nakudo, mergi la ea pe blog si spune-i acolo. Aici nu mai permit provocari. Nu-mi plac jocurile de cuvinte si nici certurile.
Cand am spus de abuzul de versete m-am referit doar la comentariul tau de aici, deoarece blogul tau NU ABUNDA DE VERSETE BIBLICE ci de diverse rugaciuni,citate din spusele unor sfinti,icoane si altele.E treaba ta nu ma priveste pe mine.Fiecare isi asterne cum doreste la el acasa si invita la petrecere pe cine doreste.Clar?Te rog in Numele Domnului Isus cauta-ti de mantuirea sufletului tau.Dumnezeu sa-ti daruiasca lumina din LUMINA. Si gata!
Te rog sa punem punct aici si acum.Sau vrei sa continui tu cu hartuirea? Te rog daca te respecti macar pe tine insati intelege ca am incheiat acest subiect si nu mai insista.
MULTUMESC Mmary!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Cred ca dincolo de frumusetea ei, iarna ne cam sacaie cu frigul si toti tanjim dupa verdele crud.Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI draga mea Tiza!

... spunea...

Din aceasta postare transpare dragostea de Adevar!
Va multumesc pentru aceasta lectie de intelepciune pe care ne-ati oferit-o din nou!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

...
Iubesc Adevarul! Cred cu putere in El Adevarul te face slobod, spune Biblia.
Ganduri bune din Vrancea !

Cella spunea...

Mai ai o cafea si pentru mine?

elena marin-alexe spunea...

Cella
Cu mare drag mi-ar placea să stăm la o vorbă...lângă o ceaşcă de cafea draga mea!

miki spunea...

Vjnic optimista!

elena marin-alexe spunea...

miki
Scumpa mea Miki , langa Dumnezeu nu pot fi decat optimista.Te pup!