luni, 31 ianuarie 2011

Am rătăcit printre cuvinte


Am rătăcit printre cuvinte
şi buza mi-a alunecat,
pe  valul tăcerii
dintre viaţă şi moarte.
Prin întuneric, iluzii
cotropesc potecile,
pe unde-mi calcă nădejdea
ascunsă în boţul de lut.
Dezmierdat de nemurire,
sufletul mi se agaţă
cu ultimele puteri
de Lumină
şi aşteaptă..

elena marin alexe

32 de comentarii:

Lavi H. spunea...

bine sa astepti uneori:)
frumoase versuri:)

Lisandru Cristian spunea...

"Prin întuneric, iluzii
cotropesc potecile,
pe unde-mi calcă nădejdea
ascunsă în boţul de lut."

Un pasaj care rămâne după ce lecturezi acest poem. L-am citit cu plăcere, am venit cu mare plăcere în vizită,aşa cum fac de fiecare dată, iar acum vă transmit gândurile noastre bune şi o săptămână minunată alături de cei dragi...
Vă îmbrăţişăm!

nakudo spunea...

Prin întuneric, iluzii
cotropesc potecile,....
sufletul mi se agaţă
cu ultimele puteri
de Lumină
şi aşteaptă..orice as zice ar fi inutil...va imbratisam cu multa dragoste

Loredana spunea...

iti doresc sa gasesti Lumina si sa te lasi dezmierdata de ea!
o saptamana frumoasa!

smalldot spunea...

e grea cateodata asteptarea
si cand nu astepti nimic e greu, poate mai greu

agape spunea...

alege cuvinte şi duioase gânduri înalţă spre Ceruri Slăvite.
prinos de cânt şi iubire revarsă pe-al inimii potir ,
căci straja e lungă;
-Isus revine şi cântul să-ţi fie mai plăcut ca oricând!

Ana Maria spunea...

Frumoase versuri.. la fel ca si Autoarea! Seara frumoasa!:)

... spunea...

Ca de obicei ,si in aceasta poezie cuvintele s-au adunat in versuri incarcate de sensibilitate si romantism,definind o lume vegheata de Lumina Nadejdii!
"Am ratacit printre cuvinte" cu intrebari a caror raspuns le-am intalnit in ultima parte ,in asteptarea Luminii.
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Lavi H.
UNEORI ..INTOTDEAUNA DRAGA MEA.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc si inapoiez gandurile voastre bune alaturi de multa binecuvantare si pace in suflet.
Va imbratisez cu mare , mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Va resitui dragostea cu ...varf draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Lumina am gasit-o , acum astept nemurirea.
Gand bun si binecuvantare draga mea!

Georgel spunea...

Tot ce scrieti pe blogul dvs parca imi ajunge direct in suflet...

elena marin-alexe spunea...

smalldot
E grea dar placuta cand stii ce rezultat vei primi:}

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

agape
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ei Ana draga, ma flatezi.Multa pace si bucurie sa ai!

Ingerul tau spunea...

Cine suneti, pentru cine lucrati, de ce pretindeti ca sunteti din Vrancea, ce este adevarat din ceea ce spuneti?

corina spunea...

Frumoase versuri!Sa ai o zi binecuvantata!

Aris spunea...

Frumoasele tale poezii, muguri pe crengile copacilor ce viseaza Lumina de primavara!
Numai bine, dulce Elena!

elena marin-alexe spunea...

...
Numai ganduri bune va doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Georgel
Multumiri tinere!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Si eu te imbratisez fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur ca ai pasit si azi aici.Multumesc Cori!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Mugurii chiar asteapta Lumina.:}Multumesc Aris draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ingeru'tau
Ma ingere...cam multe intrebari intr-o singura fraza nu crezi?
Nu te lasi deloc precum vad dai buzna aici pe blogul meu, desi nu esti binevenit.Mai bine ai merge la un psihiatru, caci OBSESIA este o boala.
Nu esti binevenit aici sper ca mai ai ceva bun simt sa intelegi asta.
NU AI PIC DE RUSINE!

miki spunea...

Desi timpul nu-mi da ragaz de vizite dese, ajung aici, la dumneavoastra, cu multa nerabdare si plec, de fiecare data, mult mai bogata.
Va multumesc si va doresc "Multa sanatate !"ca sa ne puteti imbogatii tot mereu sufletele noastre.

criss spunea...

Wowww...ce frumos ai grait Maria.
Esti o sursa inepuizabila de frumos.Te iubesc si te respect pentru asta.
Sa ai un An linistit, cu pace si multe multe bucurii, alaturi de familia ta.
Multi pupici.
Criss.

elena marin-alexe spunea...

miki
Cuvintele tale sunt frumoase ca tine draga mea Miki. Te pup cu fulgi albi de nea...

elena marin-alexe spunea...

criss
Ei! Fata frumoasa tare ma bucur cand imi calci pragul.Fii binecuvantata!

Mallynna spunea...

SUPERB

elena marin-alexe spunea...

Mallynna
Multumesc draga mea, pentru-ca ti-ai facut timp sa pasesti aici.