marți, 11 ianuarie 2011

Plânge iarna


Plânge iarna printre vii,
În batiste albe reci.
Uliţele sunt pustii,
Când prin viscol le petreci.


Satul pare-ncremenit
În tăcere cufundat.
Somnul l-a ademenit,
Noaptea dor a legănat.


Cu privirea dusă-n gol
Mai răman să mai adun,
Câţiva fulgi ce zburdă-n stol,
Leac la inima să-i pun.


Mai târziu, pe lângă foc,
Rătăcesc în poezii
Diamante, ce-şi fac loc
Iarna-n nopţile târzii.


Trece iarna printre vii,
Atingând raze de stea,
Dans răzleţ printre stihii,
Sărută  inima mea.

elena marin alexe.

28 de comentarii:

smalldot spunea...

superba poezia

Cristian Lisandru spunea...

"Mai târziu, pe lângă foc,
Rătăcesc în poezii
Diamante, ce-şi fac loc
Iarna-n nopţile târzii." - bine v-am regăsit, scumpă doamnă... Mi-a plăcut mult această strofă, iar la recitire (prima oară, am lecturat poemul pe Amprenze) îmi place şi mai mult.
Văd background-ul dumneavoastră hibernal şi mi se face dor de zăpadă. Bucureştii suferă, tocmai din această cauză. Cu toate că mulţu bucureşteni spun că e mai bine fără zăpadă, din motive de trafic...

Vă doresc o zi cât mai bună, alături de cei dragi!

Delia spunea...

Frumoasa poezia, cu miros de lemne trosnite de foc.
Si imi place si designul de iarna :)

nakudo spunea...

Trece iarna printre vii,
Atingând raze de stea,
Dans răzleţ printre stihii,
Sărută inima mea.
ca si raceala mortii,iarna trece printre cei vii,aducand doar melancolie si putina tristete..doar trece,nu ucide nimic,doar transforma...asteptand viata primaverii...si apoi caldura vine din interior...de asta inima dumneavoastra da in clocot de iubire si macinari...si iarna e buna..foarte buna...fara ea nu am putea aprecia verdele si florile...zambiti

Aris spunea...

Poate intr-o zi o sa-ti scrii blogul in versuri, Elena draga! Dar se pare ca si poezia te indrageste tare mult de s-a mutat definitiv la tine in gand!
O placere sa te citesc!

noiembrie spunea...

Imi place foarte mult!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Ma bucur ca iti place noua fata a blogului meu.Nici la noi nu mai este multa zapada...si imi pare rau, caci iarna fara albul sclipitor al zapezii e ca o camera goala...fara suflet.
O seara cu mult senin iti doresc din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Bine ai revenit Delia!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Intr-adevar ce sansa de miracol ar avea iarna fara asprimea ei si cum am putea sa apreciem minunea de verde...daca iarna nu ar fi?

elena marin-alexe spunea...

Aris
Cum sa-ti multumesc eu, pentru aprecierile tale?

elena marin-alexe spunea...

noiembrie
Te imbratisez scumpa mea Mot!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri
cred ca va iubeste nespus de mult dumnezeu,v a dat foarte multe daruri:un suflet de aur, compuneti niste poezii superbe, pictati minunat.
va imbratisez cu mare drag

mmary spunea...

Frumoase versuri,frumoasa iarna din aceste versuri ca de fiecare data...insa iarna din noua imagine a blogului e fascinanta.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea si imbratisarea Sa!

geaninalisandru spunea...

În primul rând te felicit pentru noua temă. Îmi place foarte mult, este odihnitoare, iar rubrica "comentarii" arată la fel de bine.

M-am tot plimbat astăzi printre versurile tale, prin viscol, pe uliţele satului şi mi-a fost tare bine. Am simţit viaţa, i-am luat pulsul, mi-a prins stol de fulgi în păr şi m-am retras lângă focul ademenitor din sufletul tău generos.

Mi-a plăcut mult această plimbare printre lacrimile iernii, apoi am urcat pe o rază de stea pentru a contempla decorul în toată splendoarea lui.


Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Luminita Ciuciumis spunea...

Sunteti un diamant scump inimii mele, cu o inima plina de pace. Si cum bunatatea raspunde la bunatate, dragostea la dragoste, pacea din inima dumneavoastra, se rasfrange asupra inimii mele si ma umple de senin! fiti binecuvantata din plin!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
El ma iubeste foarte mult si am simtit asta intotdeauna. Te pup fluturas!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Sa fii si tu binecuvantata Mary draga.Cu multumiri, Elena.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea aici la sat, lacrimile sufletului neostoit se impletesc perfect cu lacrimile iernii, iar tacerea odihnitoare din jur imbie la meditatie benefica scrisului.
La drept vorbind si tu esti o raza pentru sufletul meu, o raza care nu-si va pierde nicicand stralucirea.
O imbratisare cat o mie, cu iubire din IUBIREA LUI,pentru inima ta draga Geanina!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Impletesti cuvintele cu mare talent si daruire pentru scris.Citesc cu mare emotie tot ce scrii tu, suflet ales cu voce de aur binecuvantata de Dumnezeu.
Multumesc pentru aprecieri si viyita!

bogdan spunea...

foarte frumos :)

Octavia spunea...

Un mic premiu va asteapta pe blog :D

ELENA spunea...

Trece iarna printre vii,
Atingând raze de stea,
Dans răzleţ printre stihii,
Sărută inima mea.
Superbă...și ce schimbare!
O seară minunată scumpa mea Tiză!
Vă pup..

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Multumesc pentru vizita Bogdan!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Multumesc draga Octavia! Fii binecuvantata !

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Ganduri bune pentru acest an iti doresc draga tizo!

Costea spunea...

:) Bravo!

elena marin-alexe spunea...

Costea
Multumesc prietene!