joi, 13 ianuarie 2011

Kaka

"eu aparţin lui Isus"

Kaka, mijlocașul de la Real Madrid a revenit din nou, după opt luni de pauză, din cauza unei accidentări, care l-a împiedicat de a juca acest sezon. El și-a exprimat satisfacţia pe Twitter (http://twitter.com/RealKaka), unde și-a încheiat mesajul cu  ”slava lui Dumnezeu.”
Jucatorul brazilian a fost operat la genunchiul piciorului stâng imediat după Cupa Mondială din Africa de Sud, iar luni seară a jucat 17 minute în meciul de pe Coliseum Alfonso Perez.
Kaka este recuperat, iata o veste care aduce bucurie pentru Real Madrid dar si  şi pentru lumea fotbalului, deoarece este un mare jucator.
“Este o mare bucurie. Slavă lui Dumnezeu”  asa s-a exprimat Kaka la aflarea vestii ca va juca in meciul cu Getafe  Pentru Kaka a fost important să își ia timp să-I mulţumească lui Dumnezeu, demonstrând încă o dată importanţa credinţei în viaţa lui de zi cu zi, chiar şi după această perioadă grea.

Am gasit aceasta stire si m-a emotionat foarte tare atitudinea acestui sportiv de performanta, care ii atribuie lui Isus cinstea si multumirile cuvenite si care fara nici o retinere ingenunchiaza sub privirile a zeci de mii de oameni sa-I multumeasca pentru orice reusita a vietii sale.
Ma intreb: cati dintre noi isi aduc aminte mai ales in momentele bucuriilor, sa aduca la altar multumirea Celui ce merita. Daca nu am facut asta pana acum, s-o facem si astfel se vor inmulti bucuriile.

28 de comentarii:

disa spunea...

Si pe mine ma impresioneaza oamenii care-I recunosc meritele Creatorului in viata lor.
Doamne, ajuta-ne sa fim mai multumitori!
Mulumesc de aceste reliefari, draga mea!

Anikó spunea...

Chear si noi care sintem copii Domnului ne trezim ca de cerut cerem de la Dumnezeu,si cind ni se da uitam sa-i multumim,pentru ca la dar privim si nu la daruitorul.Sa ne ajute Domnul ca si pentru cel mai mic lucru sai aducem multumiri ce i se cuvine.

... spunea...

Am fost mereu impresionat de atitudinea acestui galactic fotbalist!Un om de caracter,cu frica de Dumnezeu,modest si deosebit de generos(o parte insemnata din veniturile sale sunt donate regulat catre cei oropsiti)
E un model uman atipic.Un om pe care banul castigat cinstit nu l-a determinat sa-si schimbe comportamentul.
Slava lui Dumnezeu!
Va doresc o zi plina de bucurii!

Rappa_ru' spunea...

Nu sunt eu cel mai mare fan al lui Kaka, dar pot spune ca este un jucator foarte bun, care merita sa joace la o echipa si un nivel bun. Salutari doamna Elena:).

Ana Maria spunea...

Il apreciez foarte mult pe Kaka - Ricardo Izecson dos Santos Leite, am fost si fana a nationalei Braziliei la World Cup, este un om deosebit de la care avem de invatat multe eu asa cred! Este si un bun familist ;)

Ana Maria spunea...

PS: Imi place noul aspect al blogului. Frumos!

teonegura spunea...

Un mare fotbalist, asa e, m-as bucura sa fie si un suflet precum pare, ar fi grozav, pentru ca stii tu oare cati pusti il au model?...

Kalliope spunea...

Sunt fan Real Madrid inca de pe vremea cand aveam varsta de 7 ani. Plangeam cand Bayern sau Juve ii scotea din CL... Cat despre Kaka, stiam ca este un om extraordinar, am citit odata despre el pe vremea cand evolua la clubul AC Milan... Are caracter si stiu ca e si Baptist :)

mmary spunea...

Subscriu si eu cuvintelor spuse de domnul " ..." deoarece aceasta este si parerea mea.

Isus sa fie in inimile voastre, Tatal Ceresc sa va binecuvanteze cu toate harurile Spiritului Sfant!

liviu.capitan spunea...

toti suntem de-ai lui Dumnezeu dar nu pe toti ne animeaza gandul acesta

kis spunea...

de fotbalul si politica autohtona m-am ,,lasat,, dar cu stirile sant la ,,curent,, si sant impresionat de acesti maestri ai fotbalului,Kaka,Zafiris,Lucio,Ze Roberto,Tafarel,Jorginho,Robinson si altii il proclama pe Hristos,prin viata lor arata lumii ca se poate trai si altfel.

geaninalisandru spunea...

De obicei oamenii fac astfel de gesturi când au probleme, atunci când îi stăpâneşte bucuria, îi învăluie şi uitarea. Nu generalizez, dar sunt mult prea multe cazuri.

Mă înclin în faâa celor care nu uită de unde au plecat şi îi mulţumesc Lui pentru fiecare clipă.

Te îmbrăţişez cu mare drag!

geaninalisandru spunea...

faţa*

elena marin-alexe spunea...

disa
Fiecare dintre noi ne raportam intr-un anume fel fata de El.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Da, mai ales ca a recunoaste public, nu prea este comod, pentru unii dintre noi. Te pup draga Aniko!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

...
Pentru multi dintre noi poate fi un model.Seara buna Ionel!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Numai ganduri bune iti trimit Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Nu stiu prea multe despre el.Multumesc Ana draga mea.

dyanna spunea...

Sincer nu stiu cine este,dar imi place cum arata.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumesc si ma bucura aprecierea ta.Daca ai sti cat mi-a luat..

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Cred ca este un bun model.Fara droguri, fara alcool, fara destrabalare.Ce zici?

elena marin-alexe spunea...

Kalliope
Merci pentru amanunte.Nu stiam. Cred ca deoarece il iubeste pe Isus este un om deosebit.

elena marin-alexe spunea...

mmary
Ma bucur Mary!

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
Chiar ai dreptate Liviule.

elena marin-alexe spunea...

kis
Interesante informatiile tale kis.Dumnezeu sa-i binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Da la necaz toti striga la Dumnezeu, chiar si ateii, dar la bucurie majoritatea dintre noi uitam adesea sa aducem multumiri Lui.
SA-TI FIE VISELE IMBRATISATE DE INGERI DRAGA MEA DRAGA!

elena marin-alexe spunea...

dyanna
Te cred Dyanna draga!

Cristian Lisandru spunea...

Acesta este un jucător la care eu ţin foarte mult. L-am urmărit cu mare încântare de foarte mulţi ani, i-am admirat talentul şi felul în care a ştiut să îşi facă treabă acolo unde a jucat.
Oamenii, în general, preferă să spună "Doamne-ajută" şi de foarte puţine ori "Mulţumesc, Doamne"! De unde şi concluzia că îşi aduc aminte de divinitate doar în momentele în care sunt la ananghie...

Gânduri bune, o noapte liniştită să aveţi!