vineri, 21 ianuarie 2011

Dor îngenunchiat

Dacă e vineri, " Hai la plimbare" la braţ cu poezia...

Iubirea mea, ce dor îmi e de tine.
Mă culc şi-adorm în  lacrima din mine,
Căci între noi zâmbeşte depărtarea,
Iar pe la uşi, azi bocăne uitarea.

Şi în străfundul inimii, tristeţea
Încondeiază-n taină bătrâneţea,
Când clipele se ţes pe nevăzute,
Din zile, nopţi, ce-s în genunchi căzute.

Ascult în noapte, inima cum bate
Şi mă scufund în amintiri ciudate,
Ce vor tributul astăzi să mi-l ceară,
Din zori de zi şi pân' se face seară.

Lumini şi umbre-mi macină destinul,
Îngenuncheată mai aştept sublimul.
În vis, aud cum poarta se deschide
Şi inima-mi în flacară s-aprinde
.

elena marin alexe 

36 de comentarii:

maranata spunea...

o inima iubitoare de Domnul aduce prinos de lauda -fii binecuvântata!

... spunea...

O poezie care m-a cucerit ,in special,prin versurile:
"Iubirea mea, ce dor îmi e de tine.
Mă culc şi-adorm în lacrima din mine,
Căci între noi zâmbeşte depărtarea,
Iar pe la uşi, azi bocăne uitarea."
Asemenea versuri pot sa "rasara" doar dintr-o inima plina de iubire !
Va doresc un week-end plin de bucurii!

disa spunea...

Dau leapsa mai departe in legatura cu concursul "Blog de blog in 2010"

disa spunea...

Alunga "tristetea"ce "Încondeiază-n taină bătrâneţea"!
Elena, draga mea, nu ne lasam...

ELENA spunea...

Ascult în noapte, inima cum bate
Şi mă scufund în amintiri ciudate,
Ce vor tributul astăzi să mi-l ceară,
Din zori de zi şi pân' se face seară.

Lumini şi umbre-mi macină destinul,
Îngenuncheată mai aştept sublimul.
În vis, aud cum poarta se deschide
Şi inima-mi în flacară s-aprinde.
Superbă...draga mea Tiză..!
Vă înțeleg dorul și eu simt la fel,
deși ne-am despărțit de curând.
Un sfârșit de săptămână minunat!
Vă îmbrățișez cu mult drag!

Cella spunea...

Pot fi indiscreta si sa intreb cui ii e adresata poezia?

Cristian Lisandru spunea...

O asemenea invitaţie nu poate fi refuzată, bineînţeles...

"Şi în străfundul inimii, tristeţea
Încondeiază-n taină bătrâneţea,
Când clipele se ţes pe nevăzute,
Din zile, nopţi, ce-s în genunchi căzute"...

Trecerea inexorabilă a timpului picură şi tristeţe, în sufletele noastre, de foarte multe ori. Dar şi bucuria că am trăit frumos, înainte de toate.

Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai bun. La bună recitire!

opiniibsvi spunea...

foarte tare blogul.eu te-am adaugat la prieteni,daca vrei si tu sa ma adaugi la prieteni ai face un gest frumos.succes

elena marin-alexe spunea...

maranata
Multumesc pentru binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

...
Iubirea este comoara inimii! Omul deficitar in iubire, este un suflet gol si uscat...
Multumesc de trecere prietene! Un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

disa
Nu ne lasa ea pe noi draga mea..
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Cred ca ma intelegi Tizo draga mea!
Treci si tu pe aceasta'strada'...Sa ai un sfarsit de saptamana binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Uneori durerea nu are doar un nume..e o acumulare de trairi interioare de dialog cu tine personal si cu El.
Este adresata "durerii inimii mele".....
O seara binecuvantata sa ai draga mea Cella!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Trebuie sa traim frumos arzand cu flacara nu mocnind..
Multumesc.Ma bucura totdeauna cuvintele tale spuse din suflet Cristian.
Dumnezeu sa va binecuvanteze pe amandoi cu harurile Lui!

nakudo spunea...

Lumini şi umbre-mi macină destinul,
Îngenuncheată mai aştept sublimul.
În vis, aud cum poarta se deschide
Şi inima-mi în flacară s-aprinde...recitesc...si recitesc dar cred ca ultima strofa e legata de
Iubirea mea, ce dor îmi e de tine.
nu as vrea sa cred ca singura iubire in care vreti sa fiti este doar ce-a divina...si aici sant oameni care cred in dumneavoastra...care v-ar simti lipsa...e prea multa tristete...zau...poate distantele...etc par mari si nesuferite..dar inca n-ati terminat,,lucrarea"asa ca trebuie sa acordati iubire si incredere si ,,alora putini"...apoi o sa vedeti ca asteptarea pentru ,,marea intalnire" a meritat asteptarea...si suferinta ,logic....

elena marin-alexe spunea...

opiniibsvi
Ti-am vizitat blogul si imi pare rau daca m-ai adaugat la prieteni...Eu nu te voi adauga deoarece nu gasesc nici o compatibilitate cu tine si nu-mi doresc prieteni pe banda rulanta.
Multumesc de vizita.

Lavi H. spunea...

sunt foarte frumoase versurile, Elena >:D<

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Uneori dorul devine greu ca o piatra de moara.Si da ai dreptate ultima strofa e legata de "iubirea mea ce dor imi e de tine"[xandra]..o sa-ti spun cine este la tel.
Fii binecuvantata fata verde cu suflet de aur!

elena marin-alexe spunea...

Lavi H
Multumesc frumoasa mea!

Amanta ta spunea...

Minunata poezia... Am ramas un pic si am privit in gol... Frumos.

marada spunea...

M-ai lasat...pentru a cata oara?...fara grai!
Sa fii sanatoasa, "poarta" sa se deschida cu adevarat si inima sa-ti fie plina de bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Amanta ta
Multumesc de vizita si apreciere.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc pentru 'urare' marada.Numai bucurii si tie!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri, va imbratisez cu drag
mereu poeziile dumneavoastra transmit multe

Rappa_ru' spunea...

Frumoase poezii ca intotdeauna:)...multumesc din suflet pentru toate urarile si gandurile bune si pentru ca sunteti alaturi de mine:)...toate cele bune si un weekend cat mai frumos:)

compadvice spunea...

Superbe versuri doamna draga:)Imi readuce la viata inspiratia!Va doresc ca tristetea ce se abate adeseori pe la poarta inimii dvs. sa fie alungata de bucuria de dinlauntrul ei:)Calde salutari va transmitem de aici din Atena!

Anikó spunea...

Vai ce minunata poezie.Fii binecuvintata!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc pentru ca zbori pe aici Fluturasule!:]

elena marin-alexe spunea...

compadvice
Cred ca fara intaritorul din suflet, nu as putea sa traiesc..
Mii de multumiri Florine! Dumnezeu sa binecuvanteze Atena!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Anikó Nagyon köszönöm! Egy áldott vasárnap veled!

Anikó spunea...

Stii cit de cit ungureste ?Ce bine ca acolo in tara promisa de Domnul nostru nu va fi numai o limba.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc, ai mare dreptate!

tu26dor spunea...

nu am mai trecut de mult pe la dumneavoastra, doamna, insa am revenit sa imi iau "doza" de poezie:) va multumesc.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Poezia face bine sufletului! Fii binecuvantat Tudore!

Georgel spunea...

Mi-a placut.

elena marin-alexe spunea...

Georgel
Multumesc pentru vizita.