marți, 4 ianuarie 2011

O zi cu mine..

Dimineaţa-n voaluri de ceaţă
Cată spre mine prin ochiul de nor
Îmi aşterne pe tavă viaţă
Şi răcoarea tandră mângâie dor

Salut tăcută doi fulgi prinşi în zbor
Şi uit pentr-o clipă vis şi firesc
Mă prind în hora celestă uşor
În tainica joacă simt că trăiesc

Poartă amiaza pe umerii grei
Raze de soare zâmbind obosit,
Mângâie-n treacăt cu palmele ei
Bruma de-argint care-abia s-a trezit

Spre-apus seara coboară discretă
Vis solemn, peste frunte şi pleoape
Flutură-n mantii fast de vedetă
Cuprind cerul atât de aproape

În noaptea neagră ce biruie tot
Mă închin aşteptând şi umilă
Aplec în taină dorinţa ce-o port
Implorând iertare şi milă

Blând din tării o voce-mi răspunde
Sigiliu pune pe inima mea
Alungă dor şi temeri profunde

Şi-ndată adorm pe-o rază de stea
elena marin alexe

28 de comentarii:

vyky spunea...

Nimeni nu este ca Dumnezeul lui Israel, El trece pe ceruri ca să-ţi vină în ajutor, Trece cu măreţie pe nori,să-ti de vers de adorare pentru slava Lui cea mare...

disa spunea...

Cuvintele ar exprima prea putin din admiratia pentru poeziile tale, asa ca folosesc unul singur:linistitor!

mmary spunea...

"În noaptea neagră ce biruie tot
Mă închin aşteptând şi umilă
Aplec în taină dorinţa ce-o port
Implorând iertare şi milă

Blând din tării o voce-mi răspunde
Sigiliu pune pe inima mea
Alungă dor şi temeri profunde
Şi-ndată adorm pe-o rază de stea."

Mi-au placut mult aceste doua strofe...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea si Bucuria Sa!

smalldot spunea...

frumoasa poezia

... spunea...

Superba poezie! Este de un romantism cutremurator.
Va doresc o zi frumoasa!

Ana Maria spunea...

Superb.. Şi-ndată adorm pe-o rază de stea... Se potriveste cu Eclipsa ;)

elena marin-alexe spunea...

vyky
Ca intotdeauna, aduci cu tine frumoase laude Celui ce le merita.

elena marin-alexe spunea...

disa
Ma bucur ca ti-au placut Disa draga!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Si tu sa ai parte de toate binecuvantarile cerului, draga Mary!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Ma bucura aprecierea ta!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc pentru justa apreciere prietene.
O zi buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Da! Nici nu m-am gandit la asta.Te pup draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă... O poezie caldă, pe care am citit-o cu plăcere... "O zi cu mine" - este nevoie, uneori, şi de astfel de zile în care suntem numai noi şi gândurile noastre, aşezându-le într-o anumită ordine sau, pur şi simplu, stând de vorbă cu ele... Voi remarca două strofe:

Poartă amiaza pe umerii grei
Raze de soare zâmbind obosit,
Mângâie-n treacăt cu palmele ei
Bruma de-argint care-abia s-a trezit

Spre-apus seara coboară discretă
Vis solemn, peste frunte şi pleoape
Flutură-n mantii fast de vedetă
Cuprind cerul atât de aproape

Gânduri bune din Bucureşti, să aveţi o zi cât mai frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumesc pentru cuvintele frumoase Cristian.Ma bucura intotdeauna aprecierile tale si parca imi dai putere sa continui.
Am inceput cartea ta. O seara buna si voua de pe meleag Vrancean!

teonegura spunea...

Frumos inceput de zi, si-mi dau seama ca nici finalul ei nu poate fi diferit :) Bine te-am regasit!

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Bine ai revenit!

geaninalisandru spunea...

M-am răsfăţat plimbându-mă printre versuri şi frumosul din ele. Stelele m-au însoţit fără să clipească, soarele mi-a dăruit o rază pentru încăţzirea sufletului, am savurat pe îndelete clipele oferite de cele trei momente ale zilei. M-am prins în acest vis şi am trăit bucuria de a fi vedetă pentru câteva secunde, secundele visului meu.

Ai reuşit să ne alungi temerile, dorurile cu fiecare cuvât, cu fiecare gând bun aşternut aici.

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Multumesc draga mea Geanina.Tu esti cu adevarat vedeta visului meu implinit si asta n-o voi uita niciodata.
Am toata consideratia pentru tine si pentru Cristian.Va port in inima mea siin rugile mele!

Ao toque do Amor spunea...

Olá, vim te oferecer o selo de 38 mil visitas do toque
que o Senhor abençõe a sua vida ao longo de 2011
com meu carinho
san

C.T spunea...

LA MULTI ANI! sanatate si sa fii plina de inspiratie tot timpul.:x

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Multumesc draga Sandra.

elena marin-alexe spunea...

C.T
Multumesc si iti doresc un an binecuvantat!

marada spunea...

"Salut tacuta doi fulgi prinsi in zbor"
Minunat!

ELENA spunea...

LA MULTI ANI SCUMPA MEA TIZA!
Un an plin de bucuri si impliniri va doresc!
Va imbratisez cu mare drag!
Superba poezia...
"Spre-apus seara coboară discretă
Vis solemn, peste frunte şi pleoape
Flutură-n mantii fast de vedetă
Cuprind cerul atât de aproape"

ARIPI DE FLUTURE spunea...

tare frumoase versuri
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

marada
O seara frumoasa draga marada!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Bine ai revenit draga mea.Sa ai o duminica cu bucurie!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Si eu te imbratisez Fluturasule!