duminică, 16 ianuarie 2011

Invitatie la concert - Bach



Darul meu de duminica pentru inima si suflet.

Psalm 23

1. (O cantare a lui David.) Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.
2. El ma paste in pasuni verzi si ma duce la ape de odihna;
3. imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.
4. Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.
5. Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.
6. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele.

22 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Bună ziua!
Am venit cu foarte mare plăcere la concert, răspunzând invitaţiei dumneavoastră. Nu putea fi refuzată, mai ales de cineva care îl ţine pe Bach lângă sufletul său, de multă vreme. Am mai lăsat, uneori, câteva cuvinte ale lui Bach care îmi sunt foarte dragi, dar profit de această ocazie specială şi le las şi aici:

"Muzica este o armonie agreabilă în onoarea lui Dumnezeu şi desfătarea permisă sufletului"...

Câtă dreptate avea... O duminică plăcută în continuare, alături de cei dragi. Gândurile mele bune!

... spunea...

Va multumesc pentru invitatia la concert!Mi-a placut foarte mult!
Va doresc o seara placuta!
Ganduri bune din Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

Ma bucur ca ai onorat invitatia mea.Cand ma i-a dorul de nepotica mea de la Cluj, ascult Bach si imi mai alin dorul.
Cugetarea pusa de tine,este pe masura muzicii..
Va doresc dragii mei, o duminica plina de bucurii de suflet si binecuvantari de la Dumnezeu.
Va iubesc, cu o farama din marea Lui iubire!

Aris spunea...

E tare bine cand asculti muzica buna, citesti versete din Biblie si te bucuri ca mai exista oameni care impart micile lor bucurii cu tine, un nume pe un blog!
Sa primesti binele inapoi inzecit, Elena draga!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

...
Ma bucur de companie.Salutari de la Vrancea, cu prietenie!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Muzica clasica este balsam in combinatie cu Psalmii lui David.Iti reintorc inzecit urarile de binecuvantare draga mea!

nakudo spunea...

este psalmul meu preferat...daca pot spune asa..legat de psalmi si-mi aduc aminte de serile de tineret in care muzica se impletea cu poezia si cultura...se zice ca beethoven a atins divinitatea iar bach muzica ingerilor...
Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie. -mi se pare esenta increderii raport om Dumnezeu...va imbratisez cu dragoste...cristica,specific ca sa numai primesc mailuri de la toti retardatii mintal si sufleteste..hi-hi

elena marin-alexe spunea...

stefy
Of Doamne si eu tot cu dragoste din mareata Lui Dragoste te imbratisez fata mea draga, fata verde!

nakudo spunea...

nu va pierdeti simtul umorului..zau..Dumnezeu are atata umor...am fi fazi fara umor..nu-i offf e umor zau mult...si pot sa spun...ca dragostea divina e infinita,dumneavoastra ati zis:,,Dumnezeu uraste pacatul dar il iubeste pe pacatos"-deci umor si compasiune..si sa-i lumineze...va pup

Lavi H. spunea...

un psalm atat de frumos!>:D<
Domnul sa te binecuvinteze si pe yine, Elena!>:D<

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Ha,ha,ha..nu pot decat sa apun amin.

elena marin-alexe spunea...

Lavi H
Asa sa fie draga mea Lavi!

Ingerul tau spunea...

D-na Elena sper ca nu mai sunteti suparata pe mine si chiar daca mai sunteti sper sa puteti sa ma iertati si sa treceti cu vederea si sa putem asculta impreuna cu Iisus acest concert de Bach. Iisus sa va binecuvanteze cu Iubirea si Prietenia Lui.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

am acceptat cu placere invitatia
va imbratisez

Gabriela Elena spunea...

Stiu Psalmul 23 din copilarie.
Acum il si inteleg. :)

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau
Este pentru ultima oara cand iti permit un comentariu aici.
Nu te urasc, nu ma intereseaza cine esti sau ce faci, dar cred ca ai un tupeu grozav si incerci cu toate 'puterile' sa te apropii de mine.Ei bine nu doresc nici un fel de apropiere cu tine.
Cred ca am dreptul sa-mi aleg prietenii nu?
Daca aleg sa nu intru si sa nu am o legatura cu posesorul vreunui blog, este pentru-ca asa vreau eu.Si nu are nimeni voie sa -mi judece atitudinea cum nici eu nu pot judeca pe-a altora.
Nu avem nimic in comun.Nu impartasim aceleasi idei, credinta si idealuri.Din bun simt ar trebui sa nu ma mai deranjezi.
O intrebare am: Cum poti intra pe blogul meu, cand eu ti-am restrictionat accesul de mai mult de un an in urma?
Nu ma intereseaza raspunsul tau... Te rog sa ma onorezi cu lipsa, daca mai ai macar o minima doza de bun simt.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Sper ca ti-a placut Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Ma bucura mult aceasta veste.
Imbratisari!

corina spunea...

Elena am trecut sa vad cum mai esti. Dar am vazut ca esti bine si asta ma bucura.Eu am rarit destul de mult "plimbarile"in spatiu virtual.Ma gasesc intr-o perioada unde trebuie sa fiu la indemana copiiilor.Abia am timp sa mai fac cate o postare sa nu inchid de tot blogul.As vrea sa pot merge inainte insa timpul ma preseaza.Cu toate acestea eu nu am abandonat prietenii virtuali pe care mi i-am facut!Va port in suflet mai ales pe cei care impartiti cuvantul Domnului pe internet.Iti doresc o zi frumoasa in continuare!!!!!!

nakudo spunea...

doamna Elena .acum am citit acel comentariu...nu cred ca are nimeni dreptul sa va tulbure linistea cu atat mai mult cu cat nu va stie reala..dupa comentarii si posturi cu lesbiene etc stiti dv...ce indica grave probleme de comportament,din punctul meu de vedere eu zic atat,iubirea aia divina nu se face stand cu curul pe un scaun..pe net si pozand im mare sfant..fa ce a facut Isus..vinde tot,ai atata credinta si dedica-ti viata reala pt a iubi si face bine..nu vorbe,nu false invataturi,nu false rahaturi intelectuale,nu purgatorii si articole cu sex oral..nu sexualitate...mai nou va zic ca oamenii care negau crestinismul,pe care in jocul meu psihologic i-am vazut in toata mizeria lor...ii vad promovand iconografia si ortodozismul...dupa divagatii erotice etc...mare e grradina divina..zau...cine are timp de a se crede imbatabil ar trebui sa-si cumpere o oglinda mare ce nu deformeaza pentru ca in fata divinitatii sant nud,interior si exterior..nimic nu putem ascunde...iubirea se manifesta in fapte ,nu se vorbeste....oameni de factura asta muradaresc sufletul altora unde gasesc teren propice...asa cum, au facut si cu g si c.l.da?fiecare are liberul arbitru
da nimeni nu ne da dreptul sa ranim...nu pot emana atata iubire ca dumneavoastra...emana Dumnezeu...eu is doar sincera....

elena marin-alexe spunea...

corina
Scumpa mea , caldura cuvintelor tale sincere, mi-au alungat si ultimele tristeti ce ma mai viziteaza..
Ploi de bucurii si dragostea lui Isus sa -ti imbrace aceasta saptamana! Cu drag, Elena.

elena marin-alexe spunea...

Stefy draga mea sunt oarecum interzisa in fata tenacitatii cu care ma abordeaza persoana care-si spune 'ingerul tau'. Daca a vazut ca nu raspund la diverse provocari..alege acum sa -mi trimita steagul alb. Eu nu pot avea comuniune cu aceasta persoana care duce in derizoriu unicitatea Sfintei Treimi.Pentru mine Domnul Isus este unic si nu-l pot confunda cu diversi prooroci din diverse religii. Tu stii ca unica mea religie este Mantuitorul meu si atat.
Cat despre prietenie...aceasta se castiga si nu se forteaza.
Si apoi cum sa acord prietenie unor persoane care amesteca divinitatea lui Dumnezeu cu sexul oral, acesta in opinia lor este acceptat de Dumnezeu in dragoste...Pur si simplu blasfemie in toata regula, deoarece contrazice Dumnezeu sa-i lumineze si sa-i aduca la viata, caci ei cred ca sunt vii, dar inima lor miroase a putregai.
Multumesc pentru ca sustii adevarul.
Fii binecuvantata fata verde!