sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Impact 2010




 la "masa tacerii"

mai vin doar umbrele..

No comment.

34 de comentarii:

smalldot spunea...

ochii, lumina sufletului

raza de soare spunea...

impresionante pozele draga Doamna...foarte frumos prinse...

tasha spunea...

Ce inspiratie ai avut cu aceste fotografii! felicitari!!!

Sergiu spunea...

La Multi Ani si multa sanatate!

B.D. spunea...

Domnul sa vă binecuvinteze !

Cristian Lisandru spunea...

Am trecut cu privire peste fiecare fotografie... Fiecare are, cu siguranţă, o poveste a ei... Vă dorim un final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi. Şi un 2011 cât mai bun!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani
va imbratisez cu drag

geaninalisandru spunea...

Ai surprins în fiecare imagine inocenţa, fie că este în ochi de copil, fie în ochiul iernii.

În ultima imagine am descoperit umbra inocenţei extrem de sugestivă imaginea.

Te îmbrăţişez peste normă!

... spunea...

Numitorul comun al acestor fotografii pare sa fie un suflet indragostit de Lumina,reflectat in inocenta privirii, in caldura surasului,in umbre si taceri!
Va multumesc pentru aceasta idee deosebita!
Va doresc un sfarsit de saptamana plin de bucurii!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos:)...un an minunat si toate cele bune doamna Elena:)

Fleur du May spunea...

Foarte interesant impactul si ordinea. pupici

tu26dor spunea...

sarutmana la multi ani. foarte frumos colajul.:)

kis spunea...

multe binecuvantari in noul an!

lidy spunea...

O redare excelenta a sentimentelor si trairilor tale din mijlocul acestei ierni sufletesti in imagini si foarte putine, dar extrem de sugestive, cuvinte... :X

nakudo spunea...

nu vin doar umbrele draga prietena,noi toti ce ne-am zidit acolo,cei ce am simtit iubirea in fiecare copac si starea de bine din casa dumneavoastra...santem vii acolo si prezenti,zi de zi...uitati-va pe geam...santem acolo...chiar santem...va imbratisez cu dragoste si sterg doua lacrimi de tristete de pe obrazul dumneavoastrs

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Da , asa este.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Ei, sunt doar niste colaje draga raza!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Bine ai revenit tasha!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu
La fel iti doresc si eu tie!

elena marin-alexe spunea...

B.D
AMIN!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Da.Si toate formeaza o alta poveste..

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Si eu fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Te imbratisez Geanina! Mult peste norma..

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc si eu Ionel.Ganduri bune din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Numai bine iti doresc Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Da, de impact vorbeam fara cuvinte.Gand bun draga mea.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Ma bucur ca ti-a placut! Numai bine!

elena marin-alexe spunea...

kis
Sa dea Domnul sa fie! Si la tine, din belsug!

elena marin-alexe spunea...

lidy
=((

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Multumesc draga mea .Uneori ne petrecem prin devalmasia vorbelor fara a cauta macar un sambure de lumina..
Banca doar ea pastreaza tacand.
Ce dor mi-e de tine fata verde..

nakudo spunea...

si mie..da recuperam noi..v-am zis,uncasu a promis ca-mi da liber cat vreau sa vin incolo...salcia de la dumneavoastra se transforma in liziera
sant superbe...cand le-am adus toti imi ziceau,bai esti nebuna,ce nu sant salcii si aici?si eu am ras,e adevarat cu mila,ce sa inteleaga?

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Convorbirea cu tine, mi-a facut tare bine.Raman sa astept ca si banca, alta vreme, dar aceiasi ochi stralucitori fara trunchieri..si mai multa lumina pentru insanatosirea spiritului..

Gabriela Elena spunea...

Am intrat in noul an studiindu-l, analizandu-l, observandu-l, ochiul vigilent si atent fiind al fiecaruia dintre noi: copil, adult, varstnic...

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
O saptamana buna sa ai Gabriela!