vineri, 20 aprilie 2012

Premiul Prieteniei !

Premiul Prieteniei merge în mare grabă la Aniko http://anikostefan.blogspot.com/

Draga mea, tu ai fost prima mea prietenă care ai trecut peste barierele limbii şi mi-ai primit prietenia cu dragoste.
Îmi place felul tău de a însera pe blog ca un adevărat reporter, diverse evenimente creştine din cadrul bisericii tale. M-am obişnuit să te citesc, deşi uneori mai greu, din pricina limbii maghiare pe care nu o cunosc, dar cu ajutorul google translator mă descurc. M-a captivat simplitatea şi sinceritatea cu care împărtăşeşti celorlalţi din trăirile tale şi orice vizită pe blogul tău mă umple de bucurie, căci muzica nu are bariere etnice. Bucuria cu care prezinţi diversele evanghelizări din zonă, mă face să înţeleg legătura minunată, pe care o ai cu Domnul nostru, Isus Hristos.
Şi mai este ceva care-mi place mult la tine, Aniko, draga mea, faptul că eşti o cititoare fidelă a blogului meu, chiar dacă eu nu reuşesc să trec aşa des pe la tine.
Ai demonstrat că meriţi prietenia mea şi-ţi mulţumesc pentru tot, cu bucurie în suflet.
Jézus szeret téged, kedves- aşa să ştii Aniko!

Îţi dăruiesc acest premiu, care este individual şi pe care îl poţi ridica şi aşeza pe blogul tău dacă doreşti, oricând, ca semn al prieteniei noastre.
Dumnezeu să te binecuvânteze, Aniko!

Premiul Prieteniei, îşi continuă drumul, spre alţi prieteni, mai vechi sau mai noi.

8 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Ne alăturăm şi noi acestori gânduri frumoase, cu sufletele deschise...

Toate cele bune la sfârşit de săptămână!

Anikó spunea...

Draga Elena ,nu stiu cum sa-ti multumesc,pentru acest cadou pretios,pentru ca ma simt onorata ,ca am cunoscut o fiinta asa minunata,cum esti Tu.Plin cu dragoste,in primu rind fata de Dumnezeu,si de toti oameni!Da,imi face placerea sa trec pe la tine si la Iri,ca Dumnezeul ma invatat multe lucruri prin voi.
Dumnezeul sa te binecuvinteze si iti doresc un sfirsit de saptamina plin cu Har si bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Sunt fericita să fiu înconjurată de oameni cu suflete mari.
Vă doresc o duminică plină de pace şi bucurii binecuvântate, dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Draga mea, nu sunt minunată, ci doar binecuvântată de El, prin mareţul har şi nemărginita Lui iubire.
Mulţumesc pentru prietenie!

Anikó spunea...

Da draga Elena,poate ca nu m-am exprimat bine,cred ca asa e bine spus,esti minunat de binecuvintata.
Cu multa dragoste!

corina spunea...

Ce frumos ai prezentat calitatile prietenei tale....
Frumos

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Scumpa mea te-ai exprimat bine asa cum ai dorit, Eu trebuie sa-ti multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mi-a facut mare placere.Este un om deosebit, ca si tine dealtfel si ca alti prieteni de-ai mei pe care ii pretuiesc.