joi, 5 aprilie 2012

Prea multe

La apus de viaţă
s-au îngrămădit
idealuri
şi dorinţe nerostite,
neatinse, neuitate.
Stau acolo
ca într-o sală de aşteptare
a timpului.
Uneori
le mai colind cu gândul
făcut arc
peste vremuri.
Pe unele
abia dacă le mai zăresc,
printre faldurile dese
ale uitării de sine.
Altele se înfiripă repede,
sub privirile mele uluite,
scuturându-şi colbul,
renăscând,
mi se agaţă de inimă rugător:
- Împlineşte-mă, împlineşte-mă!

Le îmbrăţişez,
uşor confuză de insistenţa lor tardivă.
Nu mi-ar ajunge
încă o viaţă, să le desăvârşesc pe toate.

elena marin alexe

16 comentarii:

corina spunea...

"Nu mi-ar ajunge inca o viata sa le desavarsesc pe toate" iti dau dreptate....:)))

nakudo spunea...

Le îmbrăţişez,
uşor confuză de insistenţa lor tardivă.
Nu mi-ar ajunge
încă o viaţă, să le desăvârşesc pe toate.
asta numesc eu om cu resurse inepuizabile,viu,plin de viata ce daruie viata,luptator...nu carcase miscatoare ce dau iluzia ca ar fi vii dar goale interior.consider ca e poezia care defineste ceea ce santeti in cele mai profunde esente si ma inclin cu mare respect...saru mana...nici sa nu va schimbati...sa nu dorinte sa schimbati averea interioara pe nimic si pentru nimic...mai direct specific mie,m-ati spart cu poezia..e mult prea tare ..hi-hi

elena marin-alexe spunea...

corina
Sa nu ne intristam, Corina.Avem o viata vesnica pentru desavarsire :).

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Nu ma mai lauda...ca mi se urca la creier...:))
Ma bucur ca ti-a placut poezia mea.Eram sigura ca o vei patrunde pana in cel mai adanc locsor.
O zi buna si multbinecuvantata, fata verde.

Cristian Lisandru spunea...

Bună seara, scumpă doamnă, am recitit poemul după ce l-am parcurs în cenaclul nostru de suflet (acolo unde analizăm textele şi interacţionăm sufleteşte şi literar de atâta vreme), mă bucur că îl prezentaţi şi cititorilor de pe blog. Este un poem care transmite multe...

O seară cât mai bună să aveţi, alături de cei dragi!

marada spunea...

Cat adevar!
Sa-ti dea Domnul puterea de a-ti indeplini macar cateva dorinte care scot capsorul din cand in cand!

alexander spunea...

interesant, o poezie buna. nu ma asteptam, sincer:)

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Eu scriu cu sufletul,dar şi cu mintea şi inima. Mă bucur atunci când primesc laude de la cineva autorizat.
O zi excelentă vă doresc voua amândurora, dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

marada
Poate da, poate nu...Cine ştie?
Mulţumesc mult marada, draga mea prietenă!

elena marin-alexe spunea...

alexander
Vai!!! Ce complimentată mă simt.. Interesant. Cum ochiul tău vigilent a găsit o picătură de frumos în poezia mea!
M-ai amuzat, pentru toată saptămâna asta...:)))

José Ramón spunea...

Elena muy bello Felices Pascuas.
Saludos desde
Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

Ao toque do Amor spunea...

Olhe para cruz e creia,que ela é o seu único caminho e sua unica esperança pra viver.
Vim, te visitar e te oferecer o mimo de Páscoa do Toque
um grande abraço
Na paz de Cristo
san

Andrei Răduţu spunea...

Superb spus ! Toate cele bune doamna Elena !

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias amigos!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Bucurii pascale şi tie draga Sandra, cu mare drag. God bless you!

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Mulţumiri şi urări de pace şi bucurie, în sfintele sărbători, îţi doresc,Andrei!